Exclusive Series néven limitált szériás változatot mutatott be a 911 Turbo S-ből a Porsche. Nemcsak a sportkocsi teljesítményét növelték 607 lóerőre, de minden eddiginél nagyobb gondossággal építik meg, és még egyedi kronográf is kérhető hozzá.

Eddig is kerültek ki egyedi megrendelésre készült modellek a Porschétől, de most megújult a Porsche Exclusive Manufaktur műhelye Zuffenhausenben, amit hamarosan részletesen is bemutatunk a helyszínről. Addig is itt a részleg legújabb alkotása, a 911 Turbo S Exclusive Series.

Mitől Exclusive?

500 darabot készítenek belőle, és természetesen mindet egyedi megrendelésre, akár ebben az aranysárga metálszínben is. A 20 colos kerekek, de még a karbon-kerámia fékek nyergén a Porsche felirat is ebben a színben pompázik, minden más kiegészítőt szénszálas anyagból építenek meg.

Csak aranyban van?

Nem, de ha ezt kéred, a belső is arannyal harmonizál, például a 18 irányban állítható sportülések, amelyekre kétrétegű bőrkárpitot feszítenek. Az alsó rétegre két aranysárga csík kerül, ezt láthatod a felső réteg perforációján keresztül. A szénszálas betétek itt sem maradhatnak el.

Menni azért rendesen megy, nem?

Bizony, ez egy 911 Turbo S. De nemcsak a megjelenésében, hanem a teljesítményében is egyedi az Exclusive Series, hiszen a 3,6 literes, biturbó hathengeres bokszer itt 580 helyett 607 lóerős, a legnagyobb nyomatéka 700-ról 750 Newtonméterre nőtt.

607 lóerő már elég lehet valamire

A 911 Turbo S ezzel 2,9 másodperc alatt gyorsul százra, hét másodperccel később a kétszáz is megvan, a vége pedig 330 km/óra. Műszakilag is teljes a felszereltsége, hiszen a Sport Chrono csomag, az adaptív futómű és a hátsókerék-kormányzás is szériafelszerelés.

Mutatós ez az óra, mibe kerül?

9950 euró, és a színét az autóéhoz igazítják. A Porsche Design által tervezett kronográf titánium házzal és szénszálas számlappal szintén 500 példányban készül. De az autóhoz legalább 300 ezer euróval készülj, amihez képest a hozzá való táskakészlet ötezer eurós ára már csak apró.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?

Mennél egy kört egy Mustanggal? Így soha ne!

Guruló korlenyomat ez az öreg Peugeot lakóautó

További cikkeink a témában
Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?
Hirdetés