Az AMG modellek nem éppen arról híresek, hogy híján lennének az erőnek, a tuningcégek azonban mindig tudják feljebb srófolni a teljesítményüket. A GLC esetében kereken 600 lóerősre lőtte be a biturbó V8-as teljesítményét a Brabus.

Már több mint egy éve annak, hogy a Mercedes-AMG részlege bemutatta a középkategóriás szabadidő-terepjárójának legerősebb kivitelét. A GLC 63 AMG 4 literes biturbó V8-as motorja szériában 476 lóerőre és 650 Nm-re képes, és ott az S, amiben 510 lóerő a teljesítmény és 700 Nm a nyomaték. A Brabus számára ez még a kiindulási pont volt csak.

A más modelleknél már bevált megoldással a Brabus könnyedén 600 lóerőre állította be a GLC teljesítményét, a maximum nyomatéka is szép kerek szám, 800 Nm. A Mercedesnek ezzel sportautósan rövid, 3,6 másodperc is elég, hogy százra gyorsuljon, a végsebessége kereken 300 km/óra lett.

Sokkal jobban ki lehet élvezni a hangját a V8-asnak, a rozsdamentes kipufogórendszerbe ugyanis elektronikusan vezérelt szelep került. A megjelenése pedig máris kevésbé terepjárós azzal, hogy 22 colos kerekeket szereltek rá, a futóművét pedig 3 centivel ültették le a Brabus műhelyében.

Nézd meg a gyári változatot is, méghozzá kupékarosszériával:

Izmosodni volt a Mercedes-AMG GLC, és így jött vissza

510 lóerős V8-assal elég rendesen ellépett a BMW elől.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen kutyatápot vegyél, ami a kutyádnak és a pénztárcádnak is jó?

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Szokatlan végeredmény született a Kínai Nagydíj sprintkvalifikációján

További cikkeink a témában