Nem közölhet több infót a csapat rádión a pilótájával, és a Merci főnöke nem örül túlságosan.

Toto Wolff szerint az új szabályok, amivel korlátozzák majd a rádiós beszélgetéseket, semmi másra nem lesz jó, minthogy kiélezze a harcot az egy csapatnál versenyző pilóták között.

2006-tól ugyanis a pilótáknak már nem szabad információkat adni és segíteni a verseny közben, mert így szeretnék őket arra motiválni, hogy a saját maguk által megtervezett futamot fussák. A csapatok nem közölhetnek a rádió segítségével sem adatot a pilóta saját helyzetét illetően, nem mondhatja meg neki, milyen időt futnak a társai, a csapattársról sem közölhetnek semmit, és semmilyen tanáccsal nem láthatják el.

Wolff nem nagyon örül az új szabálynak, mert szerinte az alapból gyűlölködő viszony Lewis Hamilton és Nico Rosberg között még jobban fel fog erősödni.

"Az új szabályoknak köszönhetően nem közölhetünk majd a pilótáinknak olyan fontos adatokat, mint például a motor és a gumik állapota, valamit nem közölhetjük vele az esetlegesen megváltozott stratégiát."

"Értem, hogy ezzel arra szeretnének minket motiválni, hogy a pilóta saját magától versenyezzen, és saját döntéseket hozzon. De ez csak arra lesz jó, hogy az egy csapatnál versenyző pilóták között még jobban kiélesítse az ellentéteket."

A szezon előtti teszteken nem sok újdonságot tudtunk meg, a W07 szinte már félelmetesen megbízható, az azonban még kérdéses, hogy ugyanazt láthatjuk majd-e, amit 2015 végén, vagy Hamilton összeszedi magát.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen kutyatápot vegyél, ami a kutyádnak és a pénztárcádnak is jó?

Az Alfa Romeo kénytelen volt megváltoztatni az új modellje nevét

„Igyekeztem minél nagyobb seggfej lenni az F1-ben”

További cikkeink a témában
Milyen kutyatápot vegyél, ami a kutyádnak és a pénztárcádnak is jó?
Hirdetés