Buborékautóból építettek buborékorrú kisteherautót.

A háború után már-már reménytelenül nehéz helyzetbe került BMW egyik fontos modellje volt az olasz ISO licence alapján gyártott BMW Isetta.


Már az Isetta is elérte a kultstátuszt, keresett és drága veterán lett, amit illik gyári állapotban megőrizni vagy arra visszaállítani. Ezzel az 1957-es darabbal mégsem ez történt: előző tulajdonosa, a müncheni BMW-gyár egykori technikusa platóssá alakított.

Rettenetes – ordítana fájdalmasan a bennünk élő oldtimeres, de meg kell állapítanunk, hogy meglepően jól áll a mikroautónak brazil balau fából készült plató, ami oldalfal híján azért korlátozottan használható. A kiskocsi eredeti motorját egy 1,6-os Volkswagen-blokkra cserélték, szóval igazi öszvér lett, miközben persze egy egyedi, különleges darab.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen kutyatápot vegyél, ami a kutyádnak és a pénztárcádnak is jó?

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Modern és fenntartható az Italdesign tanulmányautója

További cikkeink a témában