Mutatjuk, miről maradtál le, ha nem voltál a DTM-en

Ismét a Hungaroringen csaptak össze a német prémiummárkák, az Audi, a BMW és a Mercedes-AMG küzdelmét pedig nemcsak az ordító V8-as versenygépek miatt érdemes megnézni, a pálya környéke is bőven tartogatott néznivalót.

Már a nézőtéren megvett minket a DTM.

Mivel ez egy olyan versenysorozat, ahol az Audi, a BMW és a Mercedes-AMG legsportosabb típusai csapnak össze egymással, a pályán kívül is igyekeznek kitenni magukért.

Olyan szalonokat húztak fel, ahol csak a legsportosabb típusaikat állítják ki, a shopban pedig minden álmod valóra válthatod, ha ezekért a márkákért rajongsz. Hol máshol láthatnál olyat, hogy látótávolságra áll egy TT RS mellett egy M4 GTS, a pálya túloldalán pedig a három AMG GT közül az egyik a pokoli zöld GT R?

A rajtrácson is akadt bőven néznivaló.

Nem mondhatnád, hogy unalmas a DTM, mert a tabella legjobbjait csak néhány pont választja el egymástól, és a Hungaroringen is fordult a kocka. Szombaton a futamot a Mercedest vezető brit aul di Resta nyerte, vasárnap az Audit kormányzó német René Rast lett a legjobb, de a BMW-nek is kinézett egy pár dobogós hely mindkét versenynapon.

Ha még mindig nem győztünk meg, akkor elmondjuk, hogy az egyik betétfutamban, a Formula–3-ban Michael Schumacher fia, Mick is indult, a másikban, a TCR túraautó-versenyben pedig hazánk fia, Tassi Attila nyerte mindkét futamot Michelisz Norbi csapatában egy Honda Civic-kel, és ezzel átvette a vezetést a bajnokságban.

De eláruljuk azt is, hogy ezeken kívül mitől olyan menő a DTM.

Nem elég, hogy egyedi építésű, 500 lóerős V8-assal hajtott hátsókerekes gépek ezek, de a hangjuk is olyan pokoli, hogy a fedett tribün alatt füldugó nélkül aligha bírod ki a rajtot, nem túlzás, hogy sokkal jobban szól, mint a Formula–1. Mi már biztosan ott leszünk jövőre is.

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon