Az egyéni világbajnokság már lezárult, de a konstruktőri még nem.

Miután Lewis Hamilton az hétvégi Mexikói Nagydíjon elhappolta a világbajnoki címet Sebastian Vettel elől, a Ferrarinak már csak egy célja maradt:

megnyerni a konstruktőri világbajnoki címet, amire utoljára 10 éve, 2008-ban volt példa.

A maranellóiak csapatfőnöke szerint „kötelességünk megnyerni, és próbálkozni is fogunk a végsőkig”.

A Mercedes előnye a Ferrarival szemben 55 pont, ami viszonylag jelentős különbségnek számít, tekintve, hogy két futam van hátra a szezonból.

A Brazil és az Abu-dzabi Nagydíjon átlagosan 28-28 pontot kellene hoznia a Mercedesen az olasz istállónak, hogy összejöjjön a világbajnoki cím, ez pedig igencsak nagy falatnak tűnik. Amiben bízhatnak, hogy az Amerikai és a Mexikói Nagydíjon is szemmel láthatóan (gumigondokkal) szenvedtek Hamiltonék, és hátha ez így marad a szezon végéig.

Toto Wolff csapatfőnök inkább aggódik, mint nyugodtan tekint az előnyre. És nem is dőlhet hátra, a legutóbbi két futamon 17 pontot vesztettek a Ferrarival szemben – az immár ötszörös világbajnok Hamilton pedig tudni szeretné ennek okát:

„Fogalmam sincs, hogy miért szenvedtünk ennyit a legutóbbi két futamon, és mindannyiunknak fáj, hogy nem sikerült nyernünk. A fiúknak a csapatbajnoki cím még többet jelentene, ezért most erre kell összpontosítanunk.”

Eközben...

Räikkönen ismét utánozhatatlant alkotott az Instagramon

Amióta Kimi megjelent az Instagramon, sokkal jobb hely lett a világ.

(Fotó: Twitter)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Ez történik, amikor 320 km/órás sebességgel rámegy egy meglazult csatornafedélre egy F1-es autó

További cikkeink a témában
Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!
Hirdetés