Kedvelt alapja az átépítéseknek a Toyota driftbajnok sportkocsija, a Ferrari-motoros példányt biztosan láttad már, és nemrég maga a gyártó mutatta meg a targatetős változatot. Most pedig itt egy másik felhasználási módra szánt változat.
Nem ültetésről szól a tuning ennél a Toyota FR-S-nél, amit nálunk GT86 néven forgalmaznak. A gyári állapotához képest öt centivel emeltek meg, kiszélesített sárvédői alá pedig terepgumik kerültek, ami további centiket emelt rajta. Garantáltan nem fog leérni az orra azért sem, mert az első lökhárítójától megszabadították, hátulra pedig jókora sárfogó gumik kerültek. Minden készen áll rajta ahhoz, hogy elvigyük egy gyors körre az erdei murvás utakon.
Instagram post by Asher * Oct 8, 2017 at 12:11pm UTC
494 Likes, 5 Comments - Asher (@frsdad) on Instagram
Instagram post by Asher * Oct 8, 2017 at 9:14pm UTC
514 Likes, 6 Comments - Asher (@frsdad) on Instagram
Instagram post by Asher * Oct 5, 2017 at 8:43pm UTC
405 Likes, 1 Comments - Asher (@frsdad) on Instagram
Instagram post by Asher * Oct 6, 2017 at 7:51am UTC
610 Likes, 15 Comments - Asher (@frsdad) on Instagram
Instagram post by Asher * Oct 7, 2017 at 2:30am UTC
847 Likes, 15 Comments - Asher (@frsdad) on Instagram