Lewis Hamilton mostanában eléggé kivan, előbb a 2018-as változásokat kritizálta, most meg a jelenlegi Forma–1-es autókat, utóbbit egy legendás tervező is betalálta.

Hamilton óriásit ment a Brazil Nagydíjon, a bokszutcából rajtolva végül a negyedik helyen végzett, vagyis 16 helyett jött előre. A brit szerint legtöbbször az állítható hátsó szárny (DRS) segített neki, ami nemcsak azért komoly probléma, mert a sportág látványossága rovására megy, hanem azért is, mert a DRS jelentette előny révén a pilóta sem tudja megmutatni képességinek tárházát:

„Ez megmutatja, hogy nyilvánvaló gyengeség és gond van az autók tervezésével.”

„Az előzések annyiból álltak Interlagosban, hogy közel kerüljek az előttem haldóhoz, és bevessem a DRS-t. Ez nem olyan, mint a gokartokkal, ahol tényleg közel kell kerülni, és utána megcsinálni a manővert.”

Vannak még kritikusai a jelen F1-es gépeinek, bár Gordon Murray szerint – ő volt a Brabham főtervezője az 1969–1986 között, valamint a társtervezője a rekordokat döntő 1988-as McLarennek – ez inkább esztétikai probléma:

(Fotó: Eurosport)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

707 lóerővel és új digitális élménnyel lett jobb az Aston Martin DBX

További cikkeink a témában
Egy illat azoknak, akik nem ismerik a félelmet – NOVELLISTA Unique Wood
Hirdetés