Négyszáz köbcenti, 33 lóerő, chopper stílus – nem ilyen motorral mennénk pályanapra. Olyannal viszont igen, amit Pepo Rossel cége épített belőle.

Gyakorlatilag felismerhetetlen, hogy a képeken látható gép valaha egy Shadow volt. A váz első része maradt, nagyjából minden más lett, egy Kawasaki ZX6R-ből való az új villa, a fékek, saját gyártás a szénszálas sárvédő, hogy csak néhányat említsünk a teljes átalakításból. Az eredmény egy könnyebb, gyorsabb, erősebb, stabilabb, sokkal élvezetesebb motor lett, amelyre mindenki azonnal rápattanna, aki egy kicsit is érdeklődik a motorok iránt. Na jó, még az is, aki nem.

Ne feledkezzünk meg az XTR Pepo Ducatijáról sem – lassan övék a kedvenc tunincégünk-cím.

Egy biológus építette meg a legdurvább Ducati Monstert

A gyári Monster sem az a pizzafutár-robogó, de Pepo Rosell fokozta az élményt.

(Fotók: Cesar Godoy)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

Villámgyors Performance változatban is itt a megújult Tesla Model 3

További cikkeink a témában
Egy illat azoknak, akik nem ismerik a félelmet – NOVELLISTA Unique Wood
Hirdetés