Másfél éve egyszer már elkápráztatott mindenkit az Infiniti a csodás vonalú Q60-ból épített Project Black S-sel, most pedig egy lépéssel még tovább mentek. Az F1-es technikával tuningolt sportkupé feltűnőbb és erősebb lett.
Az Infinitinek eddig nem sok keresnivalója volt a sportautók között, de azon dolgoznak, hogy a legjobbak közt jegyezzék a márka nevét. 2017-ben már bemutattak egy prototípust a Q60-ból, ami az Audi RS5, a BMW M4 és a Mercedes-AMG C 63 ellenfele lehetne, mostanra pedig még tovább fejlesztették a koncepciót.
A párizsi szalonon leleplezett Project Black S még dögösebben néz ki,
mint az előző évi tanulmányautó, amiről feltűnőbb légterelők, nagyobb hátsó szárny és még több kontrasztos sárga színű él gondoskodik. A szénszálas anyagból készült aerodinamikai elemeket a Renault Formula–1-es csapatával együtt fejlesztették.
A lényeg azonban a technika, ami szintén előrelépett a legutóbbi koncepció óta.
A Project Black S olyan hibrid hajtásláncot kapott, ahol a 3 literes, biturbó V6-os motor adja az alapot 405 lóerővel és 475 Nm-rel, és ehhez jön az F1-ben használt KERS mintájára készített energia-visszatermelő rendszer, amivel a kombinált teljesítmény 571 lóerőre nőtt.
A Q60 Project Black S ezzel kevesebb, mint négy másodperc alatt gyorsul százra, és mostanra elég dögösnek tűnik ahhoz, hogy végre gyártásba kerüljön.