380 lóerő, összkerékhajtás és olyan széles karosszéria, amilyet még nem hordott kisautó a Hyundainál: ezzel állnak rajthoz jövőre.
Szépen menetel előre a Hyundai a rali-világbajnokságban. Amióta hivatalosan is beszálltak a küzdelembe, megszerezték első futamgyőzelmeiket, és egyre feljebb lépdelnek a ranglétrán. Jövőre a világbajnok Volkswagen kiszállásával még nagyobb esélyük van elhódítani a bajnoki címet, és a szabályok változásai is nekik kedveznek.
Ezek az új szabályok a rali népszerűségét növelnék, méghozzá azzal, hogy sokkal izgalmasabb versenyautókat engedélyeznek. A jelenleginél szélesebb, erősebb és könnyebb gépek várhatók, amelyek közül a Hyundai máris bemutatta a sajátját. Az új i20 WRC a háromajtós Coupéból épült, aminek alapból jobb a kiállása.
De nem csak ezért érdemes várni a jövő évi rajtot. Az 1,6-os turbós motorok teljesítményét 300-ról 380 lóerőre növelték, miközben az autók tömege 25 kilogrammal csökkent, és elképesztő légterelő-készlet is került a kocsikra, ami 5,5 centiméterrel növelte a szélességet.
A Volkswagen ugyan kiszállt, de a Citroën és a Toyota visszatér a C3 és a Yaris WRC változatával, így bőven lesz ellenfele az új Hyundainak.