Már nincs sok hátra a vadonatúj G-osztály bemutatójáig, a Mercedes pedig teljes egészében meg is mutatta az autót, igaz, egyelőre csak az utasterét. Modern berendezést kap, de az erősségeit megtartja a legendás terepjáró.

1979 óta hódít a Mercedes belevaló terepjárója, a G-osztály, amiből mostanáig több mint 300 ezer példány talált gazdára, és ami munkagépből egyre inkább luxuscikk lett. Ezt az igényt szolgálja ki a hamarosan bemutatkozó vadonatúj generáció, aminek az utasterét már megmutatták, és a képek alapján a legfényűzőbb Mercedesekkel is felveszi a versenyt.

Megtalálod benne mindazt, amit a modern Mercedesekben is csodáltunk. A legjobban felszerelt kivitelekben ott a két 12,3 colos színes képernyőből álló műszeregység, a kezelése az ülések közötti forgókapcsolóval vagy érintőpaddal, illetve az S-osztályból ismerős kormánykerék érintőfelületével lehetséges.

De ott van néhány részlet, amiről azonnal felismered, hogy egy G-osztályban ülsz: a masszív kapaszkodó az utas előtt és a differenciálzár kapcsolói a szellőzőnyílások között.

Még nagyobb is lesz az új G-osztály, a gyáriak szerint az első lábtér négy, a hátsó pedig egyenesen tizenöt centivel növekszik. Szélesebb is lesz az utastér, a csomagteret pedig többféleképpen ledönthető hátsó ülésekkel lehet majd bővíteni. Továbbra is alvázas, de a súlycsökkentésnek köszönhetően könnyebb lesz az új G.

Felszereltsége pedig mindent tartalmaz, amit a Mercedesnél csak el tudsz képzelni. A műszerfalra nyíltpórusú vagy szénszálas betétek kerülhetnek, az üléseket nappabőr borítja, nemcsak fűthetők, de szellőztethetők és masszázsfunkciósak is, a felfújható oldalpárnával biztosan tartanak a kanyarokban. 16 hangszórós lehet a Burmeister hifi, hogy legyen mit hallgatnod menet közben.

Egyelőre ennyi, amit elárult a Mercedes a vadonatúj G-osztályról, de a többi részletre sem kell sokat várnunk, hiszen január elején, a detroiti autószalonon leplezik le az új generációt.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?

Guruló korlenyomat ez az öreg Peugeot lakóautó

Szeretnél luxusban és csendben messzire menni? – Nissan Ariya-teszt

További cikkeink a témában
Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?
Hirdetés