Charles Leclerc szókimindó véleményet fogalmazott meg az értheteténül  életveszélyesen versenyző Kevin Magnussenről.

A Japán Nagydíj elején Leclerc – jelentős tempóelőnnyel – megpróbálta megelőzni a haasos Kevin Magnussent a célegyenesben, a dán viszont hajmeresztő manőverrel védekezett: az utolsó pillanatba a Sauber elé rántotta a kormányt, a monacói pedig már tehetetlen volt, így belement – a versenybírók szerint ez versenybaleset volt. Tényleg?

Replay 2018-10-07 07-17-19

Check out this video on Streamable using your phone, tablet or desktop.

Az eset után Leclerc a csapatrádión kissé kiborult:

„Magnussen mindig is hülye volt, és az is marad.”

A futam után Leclerc jobban kifejtette véleményét, szerint a Haas-pilóta érthetetlenül életveszélyesen versenyzett, nem is érti, miért nem büntették meg, és tudni szeretné, hogy ez tényleg engedélyezett-e, mert akkor ő is így áll a dolgokhoz a jövőben.

A dán egyébként defektet kapott az esetnél, ki kellett állnia, mert a gumi teljesen szétverte az egész padlólemezt, és a hátsó szárny és fékhűtő nyílások is roncsolódtak.

Magnussen szerint ez csak pechnek tudható be: „Szerencsétlenül alakult, de előfordul az ilyesmi.”

A monacói vezetőszárnycsere ugyan után tudta folytatni a versenyt, ám nem sokkal később saját csapattársa, Marcus Ericsson koccolta meg hátulról:

Formula 1 on Twitter

As the Safety Car comes in, Marcus Ericsson is a bit too eager ERI ? LEC ? #JapaneseGP ?? #F1 https://t.co/RUSJmN0RAc

Incidensekben nem volt hiány a Japán Nagydíjon:

A Mercedes, de még a Red Bull is megvédi Vettelt a Verstappen-incidens miatt

Sokadik hibáját követte el Vettel, ha egyáltalán ő hibázott.

(Fotó: Twitter)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen kutyatápot vegyél, ami a kutyádnak és a pénztárcádnak is jó?

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Még nagyobb szám lett a hat és hét üléssel is kérhető Mazda CX-80

További cikkeink a témában