Nem láttuk jönni az elektromos terepkombit a Porschétől

Mindenkinél vagányabb tanulmányautóval készült Genfre a Porsche, hiszen nem egyszerűen egy elektromos sportautót készítettek, hanem egy izgalmas terepkombi karosszériába bújtatták. Még akár gyártásba is kerülhet a Mission E Cross Turismo.

Nemrég elég egyértelmű jelét adta a Porsche, hogy tisztán elektromos hajtású sportautón dolgozik, hiszen egy látványos tanulmányautót is készítettek hozzá. A négyajtós Mission E olyan dögös lett, hogy akár gyárthatnák is a Panamera testvéreként, és a német márkának éppen ez a célja, a prototípusok már a teszteket futják. Most pedig itt egy újabb lehetséges változata, a terepkombi Cross Turismo néven.

A 4,95 méter hosszú, 1,99 méter széles és 1,42 méter magas tanulmányautót a fényezetlen kerékjáratok és a kék könnyűfém kerekek teszik még feltűnőbbé. A megemelt terepkombi a legmenőbb szabadidő-autó lenne a piacon, érdekes alternatíva a Porsche magasabb terepjárói, a Macan és a Cayenne mellett. Az utastere négyüléses, a vezető elé vetített műszerek kerülnek, és az utasnak is van egy saját képernyője.

A technikája a Mission E-ből lehet ismerős, azaz két elektromotorja összesen 600 lóerőre képes, ezzel 3,5 másodperc alatt gyorsul százra, és a kétszáz is megvan, mire elszámolsz tizenkettőig. Az akkumulátor egy feltöltésével 500 kilométer megtételére képes az elektromos Porsche, és mivel 800 voltos rendszer kerül bele, ezért egy hozzá való gyorstöltővel negyedóra alatt 400 kilométerrel lehetne növelni a hatótávját.

Player Autószalon

Legfrissebb

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon