Nem láttuk jönni az új Ferrarit, itt a Portofino

California helyett Portofino lett a neve a Ferrari új belépőmodelljének, aminek az érkezésére egyáltalán nem számítottunk, hiszen a nyitható keménytetős kabrió nemrég kapta meg az új turbós V8-ast. De az új modell minden téren komolyabb az elődjénél.

Sokan nem tartják igazi Ferrarinak, pedig a maranellói márka sokat köszönhet a California érkezésének. A nyitható keménytetős kabrió elérhetőbb árával és kényelmes hangolásával olyan vevők érdeklődését is felkeltette, akik eddig nem vetettek szemet a Ferrarira. De eddig sem lehetett a kaliforniai nyugdíjasok autójának elkönyvelni, és mostantól még inkább hiba lenne.

Például igazi olaszos nevet kapott a modell.

A Genova melletti csodaszép kikötővárosról nevezték el, ha eddig még nem jártál ott, akkor most szólunk, hogy egyszer el kell menned a színes házak övezte magas tengerpartra. Persze nem a neve a Portofino egyetlen érdeme, hanem a határozottabb formája is, amit a Ferrari saját stúdiójának dizájnerei vetettek papírra.

Belépőmodell, de mégiscsak egy Ferrari.

Éppen ezért lassúnak egyáltalán nem nevezheted. 3,9 literes, biturbó V8-as motorja magára szedett egy kis izmot, így kereken 600 lóerőre és 760 Nm nyomaték leadására képes, amivel 3,5 másodperc alatt gyorsul nulláról százra, a végsebessége pedig meghaladja a 320 km/órát. Ha érdekel bárkit is, a szabvány szerint 10,5 l/100 km a fogyasztása.

Még vezetni is jobb lett, mint az elődjét.

Megjelent benne a nagyobb Ferrarikból ismert elektronikus differenciálzár, ami a kanyarokban egyszerűen tökéletessé teszi a viselkedését, közvetlenebb lett a kormányzása, és nem hiányozhat a változó csillapítású futómű sem. De a Portofino továbbra is egy kényelmes túrakocsi, amivel azért nagyon gyorsan is lehet menni.

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon