Nézd meg alaposabban az új Swift Sportot

Pörgős szívómotorja miatt lehetett szeretni a Swift Sport előző két generációját, és bár az új modell valószínűleg már turbós lesz, vezetési élményben nem adja alább az elődökénél. Most pedig néhány újonnan készült képen a részleteit is megmutatjuk.

1,6 literes, 125 lóerős motorjával a vasalónak is nevezett első újkori Swift sportváltozata beírta magát a rajongók kedvencei közé. 136 lóerőre növelt teljesítményével, hatfokozatú váltójával és akár ötajtós karosszériájával pedig az utódja minden téren jobb lett nála. Már ennek a szériának a gyártása is befejeződött az esztergomi üzemben, de itt a vadonatúj Swift, immár Japánból, és ennek is lesz sportváltozata. Az első képet nemrég már megmutattuk, most pedig újabb részleteket láthatsz a legizgalmasabb Suzukiról.

Formára nem sokban tér el a szériaváltozattól, de az élénk sárga szín, a nagyobb légbeömlők és a nagyméretű, kéttónusú könnyűfém kerekek azért egyértelműen dögösebbé teszik. Még nem láttuk hátulról az autót, de a Suzuki most megmutatta, hogy az előző szériák jellegzetessége, a kétoldalt kivezetett hangsúlyos kipufogóvégek az új modellen is rajta lesznek.

Belülről is láthatod már, hogyan képzelik a Suzukinál a sportos kisautót. Az alul kiegyenesített, D-alakú kormánykerék már az alapmodellben is benne van, de itt perforált bőrrel vonták be azt a részét, ahol úgyis markolni fogod, és az ülések is vaskosabbak. A belső teret piros betétekkel dobták fel, és piros a fordulatszámmérő számlapja is, hogy tudd, mit kell nézni gyorsulás közben.

A technikájáról még mindig nem mondott hivatalosat a japán gyártó, de egyre valószínűbb, hogy a Vitara S-ben is látott 1,4 literes, négyhengeres, turbós benzinmotor kerül a Swift Sport orrába. 140 lóerős teljesítménye nem sokkal izmosabb az elődjénél, de a turbónak köszönhetően nyomatékosabb, ráadásul jóval könnyebb is lesz az új Swift Sport.

Player Autószalon

Legfrissebb

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon