Az új Leaf eleve sokkal csinosabb az elődjénél, és most itt az igazán dögös változata. A versenypályára szánt Nismo RC széles, lapos, és olyan gyors, mint amilyennek tűnik. Megnéznénk egy utcai változatot belőle.
Az előző generációs, sokak szerint csúnyácska Leaf is készült már versenyautó-változatban, most pedig az újabb modellből is épített egy pályaautót a Nissan. A Nismo RC legfeljebb csak részletekben emlékeztet a népszerű elektromos autóra, a lámpáiról fel fogod ismerni, de az arányai már a versenyautókét idézik, például 30 centivel alacsonyabb az utcai modellnél.
A hajtását is felturbózták, ugyanis két villanymotort építettek bele,
amivel a kombinált teljesítménye 326 lóerő, a legnagyobb nyomatéka pedig 640 Nm, méghozzá rögtön az indulástól. Az összkerékhajtású Nismo RC ráadásul szénszálas anyagból készült váz köré épült, és csak 1220 kilogrammot nyom, ezért úgy is megy, mint a szupersportautók, 3,4 másodperc alatt gyorsul százra.
Szépen kidolgozta a legdögösebb elektromos autóját a Nissan,
pedig nem is indulnak vele igazi versenysorozatban. A prototípusokat elviszik megmutatni a Formula E futamaira, ahol a márka szintén részt vesz, és a Nismo találkozóira, ahol profi pilóták adnak majd élményköröket velük. Nagyon megnéznénk egy utcai változatot is belőle.