Belevaló terepjárók lennének ezek a szuperautók

Talán kihalóban vannak az igazi kemény off-road modellek, és a helyüket átveszik a városi terepjárók, de érdekes lenne eljátszani a gondolattal, hogy milyen Dakar-versenyautót vagy Mad Max-járgányt alkothatnánk egy szuperautóból. Most megmutatjuk.

Ferrari 488

Hamarosan már a Ferrarinak is lesz szabadidő-terepjárója, ami biztosan nem így fog kinézni. A 488 GTB adta az alapját ennek az elképzelésnek, ami elég vad lett ahhoz, hogy ha valóra válna, akkor újabb rajongókat hozna az olasz márkának.

Porsche 911 GT2 RS

Nem ez az első 911-es, amit off-road célokra alakítottak át, hiszen már 1978-ban készült egy hasonló versenyautó a Szafari-ralira, ahol második lett, és jelenleg a Porsche-múzeumban látható. A megemelt futómű, a kiegészítő fényszórók és a bukókeret pedig ezen a GT2 RS-en is jól mutat.

Bugatti Chiron

Ha valamiből, akkor a Bugatti legújabb szuperautójából elég nehéz elképzelni, hogy valaha is off-road változatot építenének. Pedig a Chiron is meglepően jól néz ki a vaskos abroncsokkal és a csörlővel, a 8 literes W16-os motor előtt pedig biztosan nem lenne leküzdhetetlen akadály.

Dodge Challenger SRT Demon

Jelenleg a Demon a legvadabb amerikai izomautó, hiszen a 6,2 literes V8-as motorja 808 lóerőre képes, és a Dodge sportkocsijából elég belevaló terepjáró is lehetne. Fogadnánk is rá, hogy ha megcsinálnák, az Egyesült Államokban lenne is vevője ennek a jószágnak.

Tesla Roadster

Elon Musk szerint 2020-ban már kapható lesz a legújabb Roadster, aminek érdekessége, hogy 1,9 másodperc alatt gyorsul majd 0-ról 100 km/órára. A hatótávja pedig 1000 kilométer lesz, ami azt jelenti, hogy terepjáróvá alakítva akár messzebbi tájakra is lehet merészkedni vele.

Jaguar F-Type

Sorra adja ki a szabadidő-terepjárókat a Jaguar, előbb ott volt az F-Pace, majd a kisebb E-Pace, végül a crossover kategóriás, tisztán elektromos I-Pace, és a sort még lehetne bővíteni. Például a kecses F-Type sportkocsiból épített off-road géppel, amihez megfelelően izmos motor is akadna a Jaguarnál.

Nissan GT-R

Godzilla a beceneve a GT-R legutóbbi generációjának, és a 2007-ben bemutatott Nissan-sportkocsi önmagában is elég belevaló ahhoz, hogy kinézzünk belőle egy ilyen terepváltozatot. A 3,8 literes biturbó V6-os és az összkerékhajtás legalábbis már megvan hozzá.

(Forrás: Budget Direct)

Player Autószalon

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon