A kupé után itt az ötajtós Sportback kivitel az Audi A5 második generációjából, amely a kétajtóshoz hasonlóan az elődmodell stílusát viszi tovább, csak éppen sarkosabb formában.

Nem sokkal az A5 Coupé bemutatója után az Audi előállt az ötajtós Sportback karosszériával. Ezúttal sem indult új irányba a német gyártó, az elődnél kedvelt karosszériát csomagolta élekkel határolt formába. Az A5 Sportback valójában vadonatúj, és meg is nőtt a korábbihoz képest. A 4,73 méter hosszú középkategóriás autó tengelytávját 2,76 méteresről 2,82 méteresre nyújtották, a csomagtartó pedig 480 literes, így az utasok és a bőröndök is kényelmesen elférnek benne.

Motorból pedig mindenfélét megtalálsz, amit csak kívánsz: kétliteres, turbós benzines 190 vagy 252 lóerővel, szintén kétliteres turbódízel 190 lóerővel és csak 4,1 literes fogyasztással, és akkor még ott vannak a hathengeresek is. A 3.0 TDI lehet 218 vagy 286 lóerős, a csúcs pedig az S5 Sportback, aminek háromezres, turbós V6-osa 354 lóerős, és 4,7 másodperc alatt gyorsít nulláról százra. Meglepetésként az A5 Sportback földgázüzemű kivitelben is készül majd. A g-tron modell kétliteres turbós erőforrása 170 lóerős, és egy tankkal 500 kilométert képes megtenni, az átlagos fogyasztása ugyanis 4 kg CNG száz kilométeren. Ezt biztosan nem néznéd ki egy ilyen penge Audiból.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?

Szeretnél luxusban és csendben messzire menni? – Nissan Ariya-teszt

A Volvo végleg felhagyott a dízelmotoros autók gyártásával

További cikkeink a témában
Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?
Hirdetés