Nem voltunk felkészülve a platós Civic Type R-re

Szórakozásból a BMW-nél is építettek már platós M3-at, de azt nem gondoltuk volna, hogy az új Civic Type R-ből is lesz még teherautó. Az egyetlen példányt a Honda építette meg, és akár rekordot is dönthetnének vele.

Mit is kezdhetnének az új Civic Type R egyik első kísérleti prototípusával, amit eladni már úgysem lehet? A Hondánál szerencsére nem a bezúzás mellett döntöttek, hanem valami igazán izgalmasat építettek belőle: egy pick-upot. A karosszériát egyszerűen elvágták az első ülések mögött, és fémmel burkolt platót építettek mögé.

Még a típus jellegzetességének számító hatalmas hátsó szárnyat is meghagyták, amit egyszerűen fel lehet hajtani, ha mégis pakolnánk valamit a platóra. Mondjuk aggregátort, fűnyírót vagy hajómotort, ha már a Honda termékeinél maradunk, amit ennél stílusosabban még aligha szállítottak bárhová is. Gyorsabban se nagyon, hiszen a 320 lóerős pick-up hat másodperc alatt van százon.

Rekordot is dönthetne vele a Honda, ha elvinné a Nürburgringre, hiszen az ötajtós szériamodell 2017-ben 7 perc 43,8 másodperces idővel döntötte meg a fronthajtású autók rekordját, míg a platós modellek közül eddig egy ausztrál Holden Ute volt a leggyorsabb, ami a V8-as motorjával 8 perc 19 másodperc alatt ért körbe.

Olvasd el, milyen volt vezetni az új Civic Type R-t:

Versenyautó rendszámmal - Honda Civic Type R-teszt - Roadster

Kicsit viccesen néz ki, pedig komolyabb nem is lehetne. Elvileg lehet vele iskolába vinni a gyereket és elmenni bevásárolni is, akkor viszont az öröm mellé szenvedés is jár. De ha egyszer kiszabadul... Egyetlen mentség van arra, ha egy autó így néz ki.

Player Autószalon

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon