Az előző generációkhoz hasonlóan az új Megane RS-ből is kihozta a Trophy változatot a Renault. A recept nem változott: még erősebb motor, még feszesebb futómű teszi pályanapokra még alkalmasabbá a franciák sportkompaktját.

Minden korábbi Megane RS-ből készített Trophy változatot a Renault, most itt a legújabb. A jellegzetes sárga fényezéssel és kockászászló-ködfényszóróval alapból elég dögös sportkompakt még ütőképesebb lett a kategóriájában, amihez elsőként a motorját tették izmosabbá a turbótöltő és a kipufogórendszer átvariálásával.

A széria Megane RS 280 lóerős teljesítményéhez és 390 Nm nyomatékához képest a Trophy kivitel már kereken 300 lóerőt és 420 newtonmétert állít csatasorba. Mint a sima RS, úgy ez is kérhető kézi és duplakuplungos váltóval egyaránt, és a 4Control hátsókerék-kormányzás itt is segít még szűkebben venni a kanyarokat.

Nem csak a húsz lóerő plusztól lesz jobb a Trophy, hanem azért is, mert a feszesebb, ültetett Cup futómű és az önzáró differenciál ehhez már széria. A 19 colos kerekekkel, sportos Bridgestone abroncsokkal és felárért akár Alcantara kárpitos Recaro kagylóülésekkel kérhető Trophy ezzel a versenypálya-nyíltnapok sztárja lehet.

Nézd meg, milyen jól mutat az F1-es autó társaságában is!

A szerényebb teljesítményű változata sem rossz:

Ilyen kombikkal még jobban örülsz, hogy apuka lettél

Ha bővül a család, akkor egyértelmű, hogy kombit keresel. De ne gondold, hogy csak unalmasat választhatsz: a most egyszerre három méretben is bemutatott Renault-kombik között jó néhány sportos GT-t is találsz.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen kutyatápot vegyél, ami a kutyádnak és a pénztárcádnak is jó?

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Verstappen a „semmiből” nyert, mégis Pérez szemfülessége miatt marad emlékezetes a sanghaji sprint

További cikkeink a témában