Könnyen lehet, hogy ezért a Škodáért is sorba fognak állni

A Kodiaq után gyorsan még egy szabadidő-terepjáróval állt elő a Škoda. A manapság olyan divatos kompakt crossover kategóriába érkező újdonság a Yeti helyett a Karoq nevet kapta, és elég ígéretesnek tűnik.

Ha olvasol autós híreket, akkor már nem újdonság számodra, hogy a Škoda rákapcsolt a szabadidő-terepjárókra. Előbb megjött a Kodiaq, ami hatalmas utasterével és rengeteg extrájával minket is meggyőzött, most pedig a Yeti utódlásán volt a sor.

A Karoq éppen olyan jólfésült, mint a nagyobb testvére, a LED-es fényszóróit két részre osztották, és a széles hűtőmaszkról is rögtön tudni fogod, hogy ez egy Škoda. Oldalról már hasonlít másik testvérére, a Seat Atecára, amivel egy gyártósoron is készül Csehországban.

4,38 méteres hosszával éppen elég nagy ahhoz, hogy a Karoq jó legyen városi hobbiterepjárónak és kompakt családi autónak egyaránt. 521 literes a csomagtere az öt ülés mögött, amit a támlák ledöntésével 1630 literre lehet növelni. Ha pedig még több tér kell, ki is lehet szedni a hátsó üléseket, így 1810 literrel számolhatsz.

Tele van modern extrákkal is az új Škoda, így nem hiányozhat az üveglapos navigációból a fedélzeti wifi és a 4G internetelérés, ahogyan az Apple CarPlay és Android Auto okostelefon-tükrözés sem. A vezetést távolságtartó és sávtartó rendszer, parkolási asszisztens és holttérfigyelő segíti.

Többféle motor közül választhatsz a 115 lóerős 1.0 TSI-től a 190 lóerős 2.0 TDI-ig, az utóbbihoz a 4x4 és a DSG váltó is széria. De a legtöbben valószínűleg a 150 lóerős 1.5 TSI-t és a hasonló teljesítményű dízelt kérik, és ott van még az 1.6 TDI is 115 lóerővel. A Kodiaq olyan népszerű lett, hogy nem tudnak eleget gyártani belőle, és könnyen lehet, hogy ez a sors vár a Škoda másik újdonságára is.

Player Autószalon

Legfrissebb

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon