Két újabb változatot mutat be a negyedik generációs MX-5-ből a Mazda: az egyiken még szélvédő sincs, a másikat keménytetővel szerelték fel, mégis legalább annyira vágyunk rá, mint az eredeti roadsterre.

Las Vegasban idén is tuningshow-t rendeznek, ahonnan a Mazda sem akar lemaradni. A japán márkánál nem a nagy felni, nagy légterelő, rikító fényezés hármasában hisznek, ezért két izgalmas prototípust hoztak össze az új MX-5 alapjain.

Az egyik az MX-5 Speedster Evolution, aminek még szélvédője sincs. Mint a neve is mutatja, ez a korábbi Speedster kivitel továbbfejlesztése, egy végletekig lecsupaszított roadster, szinte már versenyautó. Hihetetlen, de a korábbihoz képest még 45 kilogrammot sikerült spórolni a tömegén, így már 115 kilóval könnyebb, mint a szériamodell, pedig az is a pehelysúlyú sportkocsik közé tartozik.

A másik az MX-5 RF Kuro, amit a Speedsterrel ellentétben keménytetővel szereltek fel. A motorosan nyitható targatetős RF jövőre már kapható lesz, ez pedig annak egy különkiadása. A Kuro japánul kőszenet jelent, ennek megfelelően az autót matt grafitszürkére fényezték, 17 colos kovácsolt Rays kerekeket szereltek rá, és az MX-5 Cup versenyautó állítható felfüggesztését is megkapta.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?

Szeretnél luxusban és csendben messzire menni? – Nissan Ariya-teszt

A Volvo végleg felhagyott a dízelmotoros autók gyártásával

További cikkeink a témában
Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?
Hirdetés