Golf helyett itt egy vagányabb Volkswagen, a T-Roc

Megérkezett a Volkswagen is a kompakt méretű szabadidő-autók közé, abba a kategóriába, amit manapság a leginkább keresnek a vevők. Ha bejön a német technika, de divatosabbra vágysz egy Golfnál, akkor nézd meg a T-Rocot.

Most már a Volkswagennek is van kompakt méretű szabadidő-autója, hiszen ezt keresik most a legtöbben. A 4,23 méter hosszú T-Roc nemcsak 25 centivel rövidebb, mint a Tiguan, de fiatalosabb is nála. A terepjárós stílusú külsőt rengetegféle élénk színben rendelheted, akár eltérő árnyalatú tetővel is, a nappali menetfény kerete pedig az első lökhárítóban gondoskodik róla, hogy rögtön felismerd, milyen autóról van szó.

A T-Roc olyan típusok ellenfele lesz, mint a Suzuki Vitara és a Toyota C-HR, de ha az előbbit unalmasnak, az utóbbit túl extravagánsnak találod, akkor ez a Volkswagen lehet a neked való autó. Belül éppen olyan színes, mint az új Polo, a karosszéria árnyalata visszaköszön a műszerfalon, ahol a hagyományos számlapokat színes képernyős műszeregység helyettesítheti, és nem hiányzik az érintőképernyő sem.

A technika a Golfból lehet ismerős, a moduláris padlólemezt és a motorkínálatot a Volkswagen többi típusából vették át. Az alapmodellek még elsőkerekesek, így az 1.0 TSI és az 1.6 TDI is 115 lóerővel, de a T-Roc nem csak szabadidő-terepjárónak néz ki, hanem az is, igazi összkerékhajtás is rendelhető hozzá, a 190 lóerős 2.0 TSI és 2.0 TDI esetén pedig még széria is, akárcsak a DSG váltó. A vagány Volkswagen így már elég jól hangzik.

De nem kell hozzá összkerékhajtást rendelned, ha csak a városban vagy az autópályán használod, oda a 150 lóerős 1.5 TSI vagy 2.0 TDI lehet a megfelelő, és DSG váltó ezekhez is van. Egy mai autót már nem lehet eladni vezetéssegítő rendszerek nélkül, és ez a T-Roc esetében sincs másként. Széria a városi vészfékező gyalogosfelismerővel és a sávtartó rendszer, de távolságtartó tempomat is kérhető hozzá.

Player Autószalon

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon