A Discovery Channel huszonötödik születésnapjára csővázas, tengeralattjáró vízi-Bogarat készített a Volkswagen.
Cápahéttel ünnepli huszonötödik születésnapját a Discovery Channel. A jubileumhoz talán a dicső cápakorszakot maga mögött tudó BMW lenne a megfelelő autós partner, de a Volkswagen látta meg a reklámlehetőséget a dologban, és elkészítette csővázas vízibogarát.
Arrafelé nem a kátyúk és az őrült autóstársak jelentik a legnagyobb veszélyt, hanem például a cápák, ezért a védelmet nem blokkolásgátló és légzsákok, hanem csővázas szerkezet jelenti, amelyből remekül – és nagy túlélési eséllyel – megfigyelhetők a cápák, és ami marketingszempontból még fontosabb, tökéletesen felismerhetővé teszi a Bogár-formát.
A Volkswagen három hét alatt, Luke Tipple tengerbiológus–cápaszakértő–műsorvezető–producer segítségével készítette el a szárazföldi Bogár fényszóróival és kerekeivel szerelt vízi változatot, amelyről egy háromrészes minisorozatot is bemutatnak a cápahéten.
A Porsche-dílernek is remek marketingötlete támadt
(Forrás: Carscoop)