A Toyota Auris a legjellegtelenebb autók közé tartozott. Az új modellnek már a reklámja izgalmasabb, mint az előzőnek a teljes életciklusa.

Aki nyugalmat akar, vegyen Toyotát. Aki pedig a legkisebb ingertől is retteg, az vegyen Aurist. Valami ilyesmit sugárzott a kompakt ötajtós Toyota előző generációja, amely még opcionális hibrid hajtása és a választott fényezés ellenére is tökéletesen fakószürke maradt.

Az új generáció megrázhatja az előző híveit, viszont olyanok érdeklődést is felkeltheti, akikét Auris még sose. Reklámfilmje pedig annyira megdöbbentő, hogy az az előző széria mindig szabályos pulzusú tulajdonosai számára már-már életveszélyes.

A filmben nem egy roppant kicsi mellű nő, hanem Stav Strasko, a 19 éves, ukrán születésű modell látható, aki bár az reklámfilm első felében egyértelműen nőnek látszik, valójában férfinak született, de nőies arcvonásai és alkata miatt igen keresett a feltűnést kereső divatházaknál – a jelek szerint a Toyotánál is sikerült kiváltania az elvárt hatást.

Tíz sportautó apukáknak Golftól az Astonig

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen kutyatápot vegyél, ami a kutyádnak és a pénztárcádnak is jó?

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Hamarosan itt az új BMW X3

További cikkeink a témában