A szakmának fiatal kreatívokra van szüksége. A fiataloknak meg segítségre – Ez a mottója a Intrónak, amit a Mito kreatív igazgatói, Pőcze Balázs és Marosi Gergő találtak ki, és ami az ország egyetlen normális kreatív képzése.

Ha eddig ott szunnyadt benned fortyogó lávaként a mérhetetlen kreativitás, az írni vágyás, a reklámokra pedig úgy tekintesz, mint főműsorra két film között, ám ez nem tud kitörni belőled, itt a lehetőség, hogy elindulj egy izgalmas úton.

A két kreatív arc, Balázs és Gergő nem önző, nem az a vezérelvük, hogy elég, ha mi jók vagyunk, képezzük magunkat és majd így lesz rengeteg melónk, miénk lesz az egész szakma. Ők úgy érzik, kell az utánpótlás, és azt is érzik, egyedül nehéz elsajátítani az alapokat. Az egész ötlet azért pattant ki a srácok fejéből, mert Magyarországon nem képeznek szövegírókat.

"Azért kezdtük el, mert nem képeznek itthon kreatívokat, egyszerűen nincs ilyen képzés. Én anno kerestem, meg akartam, de nem volt ilyen, szóval autodidakta módon kezdtem tanulgatni, pedig ez is egy szakma, aminél ráadásul tök fontos az utánpótlás" – mesélte nekünk Marosi Geri.

Na de mire számítson az, aki elmegy a képzésre? Miről szól ez az egész?

"Egy félév alatt végigrágjuk szinte az összes idióta rövidítést, fura munkakört, munkafolyamatot, lesz rengeteg feladat éles briefekre, és megnézünk egy csomó izgalmas kampányt, amik segítenek abban, hogy könnyebben el tudj helyezkedni egy ügynökségnél, és gyorsan megértsd az első feladataidat."

Az ügynökségekhez bejutni, friss, modern, "európai" képzést végigcsinálni olyanokkal, akik tényleg a legmagasabb szinten űzik a szakmát, általában baromi drága. Kinek van kedve eladni a fél veséjét egy féléves képzésért, igaz? És még garancia sincs arra, hogy megváltozik az életed. Nos, utóbbira tényleg nincs, nem is lesz, viszont nem annyira drága: konkrétan teljesen ingyenes az egész!

A miértre is van válasza Gerinek: "Azért ingyenes, mert így senki sincs kizárva és így a vendégelőadók is szívből csinálják. Ahogy mi is."

Tavaly több mint hatszázan jelentkeztek, és több mint kétszázan meg is írták a felvételit. Azóta a 16 végzettből heten ügynökségnél dolgoznak, ráadásul elég jó helyeken (Isobar, Mito, Bold, Leo Burnett, Republic, Saatchi). Fun fact, hogy playeres szerzőnk, Nagy Gergő is elvégezte a képzést, ott ücsörög a főnökök előtt.

Csomó menő vendégelőadó is van, aki a szűk szakterületén a legjobbak közé tartozik az országban: Jedlicska Marci, Havasi Zoltán (Isobar), Galácz Karolina (Young and Rubicam), Kovács Dani (RTL), Havasi Gábor (McCann), Takács Ákos (Red Bull), Koralewsky Márk, Csurgó Brigi vagy épp Pejkó Tímea.

Mikor, mennyi?

9 alkalom, szombatonként; egy alkalom az kábé 4-5 óra.

Ha úgy döntesz, jelentkeznél, akkor január végéig van erre lehetőséged. Februárban már a harmadik évfolyam indul, ne maradj le róla!

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

Tele van a tököd a munkahelyeddel? Mielőtt kilépsz, ezt azért gondold végig

További cikkeink a témában
Egy illat azoknak, akik nem ismerik a félelmet – NOVELLISTA Unique Wood
Hirdetés