Menőbb a jól sikerült buliszelfi, mint a felelőtlen italozás – derült ki a Heineken globális kutatásából és mi csak furcsa nosztalgiával nézegetjük a szelfimentes, punkkoncert előtt a parkban vodkázó fiatalságunkat. A friss felmérés szerint az Y generáció képviselőinek fontos a mértéktartás és az önmagukról kialakított pozitív kép fenntartása – plusz még nagyon sok minden, amit elolvashatsz a cikkben.

A HEINEKEN 

a közelmúltban végezte el globális kutatását arról, hogy a 21 és 35 év közötti sörkedvelő ifjúság miként viszonyul az alkoholfogyasztáshoz. A válaszadók több mint fele leginkább a kontroll elvesztése miatt kerüli a bulikban a túlzott begyantázást, ugyanakkor a megkérdezettek több mint egyharmada töredelmesen bevallotta, hogy posztolt vagy töltött már fel olyan képet a közösségi médiában ittasan, amit később megbánt. (Oké, ezzel tökéletesen tudunk azonosulni, hozzátéve a részeg sms-eket az exeknek, a kínos videókat magunkról, amiket másnap az üzenőfalunkon találunk és társait).

Ne igyon a csajom!

A kutatás eredményéből az is kiderül. A résztvevők 97 százaléka úgy véli, hogy a nagy mennyiségű alkoholfogyasztás taszító, és nem szeretne olyan személlyel kapcsolatot kezdeményezi, aki a mértéket nem tartja. Szerintünk vele kivételt tennének a megkérdezett férfiegyedek, de persze értjük, mire gondolnak: többnyire nem túl szexi a masszív, artikulálatlan bekarmolás.

A Heineken felelős alkoholfogyasztásra ösztönző kampányt indít ennek okán: az Enjoy Heineken Responsibly január közepén indul, de majd hírt adunk róla Playeren is. A márka a kezdeményezésével elsősorban a nőket szólítja meg (vajon miért?), és velük szeretné a mértéktartásra felhívni a figyelmet.

Összefoglalva tehát, a mai felnőtt fiatalok azt mondják: Fogyasszuk felelősséggel. Mi pedig csak lesütött arccal, másnapos bűnbánó kiskutya szemekkel felnézve válaszolunk: Igen, anyu, igen, apu!

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen kutyatápot vegyél, ami a kutyádnak és a pénztárcádnak is jó?

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tíz éve feltöltött egy fürdőszobai szelfit, most 475 ezer követője van

További cikkeink a témában