Lehet, hogy nem is tudod megmondani, miért is olyan hatásosak ezek a logók, de mégis az eszedbe vésődik valamiért. Ezek a kreatív márkacímerek teljesen tökélyre vitték az adott cég filozófiájának kifejezését – egyetlen tollvonásban!
A Sony Vaio logójában az analóg (V és A) jelzése találkozik a digitálissal (I és O)
Az elefontnak már a neve is egy kreatív összevonás - és ha jobban megnézed, hogyan kanyarodik az az e betű ott belül...
A Continental C és O betűje egy abroncsot ad ki - pontosan azt a terméket, amivel a cég foglalkozik
A Tobleronén ismered a Matterhorn csúcsát - de feltűnt már a medve?
Ez a mackó a Toblerone szülővárosának, Bernnek a jelképe!
A Picasa logója a színpaletta közepén egy házat ad ki - ami spanyolul casa, így ez azt a 'házat' jelenti, ahol a képeidet (pic) tárolhatod
Az Amazon nyilacskája egyszerre teszi mosolygóssá a logót - plusz az A-t köti össze a Z-vel, utalva rá, hogy náluk mindent megkaphatsz egy helyen
A London Symphony Orchestra logója egyszerre rövidíti a nevet LSO-ra - és formáz egy karmestert
A Tour de France-ot egy biciklis lovagolja meg, aki az R betű
A Spartan Golf Club logója egyszerre egy spártai katona - és egy golfozó férfi
Gondolkoztál már, hogy mi ez a sok kör a Toyota logójában? Íme a válasz - a Toyota szó bele van írva a körkörös rajzba
Semmi extra a Fedex szállítással foglalkozó logója, mi? Na nézd meg mégegyszer, hogy az E és az x között miként ad ki egy nyilat a fehér rész!
Végül a Museum of London elsőre színpacáknak tűnő logója London határainak alakulását jelöli az évszázadok során