Tíz év egy illattá sürítve – Új parfüm férfiaknak a Y-3-től

Idén januárban ünnepeli tíz éve tartó együttműködését az Adidas és a japán származású dizájner, Jodzsi Jamamoto. Az évforduló alkalmából megjelentették a Y-3 illatcsalád első, férfiaknak szánt parfümjét, amely a tervező kollekcióira jellemző fekete szín után a Black Label nevet kapta.

A férfias parfüm fejillatát a kardamom és a tagete virág elemi módon társított kettőse képzi, melyet a virginiaicédrus-erdő elegáns aromája és a fekete bors melegsége tesz teljessé, az illat különleges karakterét azonban mindenképp a vetivernek köszönheti, melyet a tonkabab egyedülálló jellege szabadít fel. A Black Label kereskedelmi forgalmazása februárban kezdődik, a 75 ml-es üvegek ára pedig közel száz euró lesz. Az Y-3 online shopjából már most megrendelheted magadnak a parfüm egyik első példányát.

Tovább:
A legfrissebb Player-cikkekhez
A rovat többi cikkéhez
Sellők aranybikiniben – A Victoria's Secret újabb videóval kényeztet bennünket

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon