Máris mondunk 5 érvet a kora reggeli edzések mellett

Ugyebár a jól ismert közmondás is úgy tartja, hogy aki korán kel, az bizony aranyat lel. Ez pedig tényleg így van, ha az újévi fogadalmad az volt, hogy kipattintod magad. A reggeli edzésnek egy csomó pozitívuma van, máris felsoroljuk őket.

Keith McNiven, elismert londoni személyi edző is a korai edzések híve, úgy véli ugyanis, hogy ezzel az egész hátralévő napodat megalapozhatod, és könnyebb is így ragaszkodni a kitűzött tervedhez, ami által hamarabb láthatod az eredményt. Lássuk tehát, mi az az öt dolog, amiért valóban megéri hajnalban felkelni és a konditeremben kezdeni a napot:

1. Gyorsabban fogsz izmot építeni

Ezt a benned tomboló hormonok garantálják számodra. A reggeli órákban ugyanis a létfontosságú hormonok - köztük a tesztoszteron - szintje magasabb, mint a nap hátralévő részében, így egy jó kis reggeli edzéssel ezt okosan kihasználhatod.

2. Felgyorsítja az anyagcseréd

Ez pedig nem egy utolsó szempont, ha szeretnél mondjuk leadni pár kilónyi felesleget. Az persze rengeteg dologtól függ, hogy milyen gyors az anyagcseréd, de akármilyen legyen is, egy reggeli edzéssel felgyorsíthatod, ezáltal a későbbi órákban is könnyebben égetheted el a kalóriákat.

3. Csendesebb és nyugalmasabb

Ez egy abszolút kézenfekvő dolog, de nem hagyhattuk ki a listából. Minél hamarabb mész le a terembe, annál kevesebbet kell harcolnod a súlyokért és a gépekért. Ha tehát nem szereted a túl nagy nyüzsgést és nem akarsz hosszú percekig várakozni, érdemes kora reggelre időzíteni a dolgot. Gyorsabban és nyugodtabban tudsz majd így edzeni.

4. Nem tereli el a figyelmed semmi

Korán reggel még a terembe eljutni is könnyebb, mint délután a meló után, amikor mindenki kocsikázik hazafelé. Munka után ráadásul csak úgy kavaroghatnak a fejedben a gondolatok, kevesebb lehet a motivációd, fáradtabb lehetsz, és egy csomó egyéb program várhat rád. A kollégák meghívhatnak egy sörre, vagy sietned kell haza a beteg gyerekhez, bármi közbejöhet, ami eltereli a figyelmed az edzésről. Éppen ezért nem érdemes délutánra vagy estére halogatni a dolgot. Ha csak teheted, legyen ez az első reggel.

5. Minőségi idő

Korán reggel letudni az edzést pont azért nagyszerű, mert le lesz tudva munka előtt. Így aztán mikor hazamész a családodhoz, végre együtt lehetsz a szeretteiddel. Miért áldoznál fel egy csomó időt abból, amit a családoddal/barátnőddel tölthetsz az edzés oltárán, ha megtehetnéd ezt korán reggel is?

Ugyanezt a tippet ráadásul már más is megerősítette:

(via)

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon