Nőkkel mindent könnyebb eladni, így hamburgert, csipszet és üdítőt is. A 18-as karika erősen indokolt.

Sellő a vízben

Ez a reklám a szexista hirdetések iskolapéldája. A szinopszis elfér egy névjegykártyán: a srác ül a strandon, megiszik egy láda sört. Amikor az utolsó üveghez ér, kijön egy bombázó a vízből, és megissza a sörét. Vége. A reklámban látható hölgy annyira híres, hogy a nevét is tudjuk: Zilda Williams. A reklám egyébként nem egy sörmárkát, hanem egy sörökkel foglalkozó szájtot hirdet.

A szőke nős poén feltámad

A Nando’s is biztosra ment, amikor úgy döntöttek, hogy a rendelkezésre álló húsz másodpercbe egy poént és két mellett fognak belepréselni. Ez tulajdonképpen sikerült, igaz, arról nincsenek adataink, hogy üzletileg mennyire volt sikeres a kampány.

Bikiniben minden finomabb

Mi jobb, mint egy bikinis csaj? Hát persze, hogy három bikinis csaj! Így néz ki egy lánytrió mindennapja Texasban a Burger King szerint. A megközelítés kellőképpen ostoba, de hát húsz másodpercben nehéz megcsinálni az Apokalipszis Most-ot. A lényeg: a csajok jól néznek ki, és a férfiak nyálválasztása beindul a hamburgeres édeshármas láttán. Ezt a reklámot Új Zélandon betiltották, szerencsére a Youtube-on megtaláltuk.

Kattints a tovább gombra, ha látni szeretnéd, mit művel a hamburgerrel ez a csaj.

A Carl’s Jr. a szexet a reklámba-mozgalom élharcosa, így az ő portfóliójukban több remekművet is találhatunk. Fent például Kim Kardashiant láthatjuk henteregve salátázni. Kate Uptont is behúzták. Ha esetleg elkerülné a figyelmed, a történet dióhéjban a következő: Kate autósmoziban ül, nekifog egy csípős, jalapenós hamburgernek, és ettől teljesen tűzbe jön. A többit nehéz szavakkal leírni.

A legújabb szerzemény a modell Katherine Webb. Nem kevésbé forró anyag.

És akitől leolvad a monitor: Nina Agdal. A Carl’s Jr reklámja elvileg egy szendvicset kíván eladni, a koncepciójában igen ellentmondásos videó kívánatos részletei számunkra azonban jobban köthetők a főszereplő dán modellhez, mint a hamburgerhez.

És ezzel még nincs vége, mert a Carl’s mindig lecsap a legfrissebb húsokra. Tavaly az általunk is többször megénekelt Emily Ratajkowskit és Sara Underwoodot hozták össze egy grillezésre.

A kattintás után jön a kajás reklámok Mélytorokja egy orbitális fagyinyalással.

Nyalakodás

Ez a klip van a legközelebb ahhoz, amit felnőttfilmnek nevezünk, pedig egy darab férfi sincs a közelben. Vagy nő. Csak egy fagyi.

Szexszel az állatokért

A radikális állatvédő szervezet, a PETA szereti az ütős reklámkampányokat, és ennek rendre bizonyítékát is adja. Ez a betiltott reklám a vegetarianizmust népszerűsítette volna, és tökéletes bizonyítéka annak, hogy ők is bíztak a jól bevált hatásmechanizmusban: szexszel az állatvédelmet is el lehet adni. Kérdés, hogy mit szóltak volna a nők jogait védő szervezetek a női nemet szexuális tárggyá lealacsonyító megközelítés ellen.

Csipsz és olcsó szexizmus

A Doritos csipsz reklámjainak jelentős hányada abszolút a sex sells filozófián alapul, nem meglepő módon akad közöttük, ami sosem jutott el a tévéképernyőkig. Annyi van, hogy nem választottunk ki egyet, hanem inkább bemutatunk egy összeállítást.

Ennél szebben nem lehet kólát inni

Cindy Crawfordnak nem kell bikinire vetkőznie, nem kell ráznia a melleit vagy a hátsóját, elég, ha csak beletúr a hajába és néz. Bármilyen hihetetlen, ez a reklám több szakmai díjat is bezsebelt, és beválasztották minden idők legjobb Super Bowl-döntőn vetített reklámja közé. Ilyen a művészi szint a reklámfilmek világában.

(Fotó: Carl's Jr)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen kutyatápot vegyél, ami a kutyádnak és a pénztárcádnak is jó?

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tíz éve feltöltött egy fürdőszobai szelfit, most 475 ezer követője van

További cikkeink a témában