Nőkkel mindent könnyebb eladni, így hamburgert, csipszet és üdítőt is. A 18-as karika erősen indokolt.
Sellő a vízben
Ez a reklám a szexista hirdetések iskolapéldája. A szinopszis elfér egy névjegykártyán: a srác ül a strandon, megiszik egy láda sört. Amikor az utolsó üveghez ér, kijön egy bombázó a vízből, és megissza a sörét. Vége. A reklámban látható hölgy annyira híres, hogy a nevét is tudjuk: Zilda Williams. A reklám egyébként nem egy sörmárkát, hanem egy sörökkel foglalkozó szájtot hirdet.
A szőke nős poén feltámad
A Nando’s is biztosra ment, amikor úgy döntöttek, hogy a rendelkezésre álló húsz másodpercbe egy poént és két mellett fognak belepréselni. Ez tulajdonképpen sikerült, igaz, arról nincsenek adataink, hogy üzletileg mennyire volt sikeres a kampány.
Bikiniben minden finomabb
Mi jobb, mint egy bikinis csaj? Hát persze, hogy három bikinis csaj! Így néz ki egy lánytrió mindennapja Texasban a Burger King szerint. A megközelítés kellőképpen ostoba, de hát húsz másodpercben nehéz megcsinálni az Apokalipszis Most-ot. A lényeg: a csajok jól néznek ki, és a férfiak nyálválasztása beindul a hamburgeres édeshármas láttán. Ezt a reklámot Új Zélandon betiltották, szerencsére a Youtube-on megtaláltuk.
Kattints a tovább gombra, ha látni szeretnéd, mit művel a hamburgerrel ez a csaj.
A Carl’s Jr. a szexet a reklámba-mozgalom élharcosa, így az ő portfóliójukban több remekművet is találhatunk. Fent például Kim Kardashiant láthatjuk henteregve salátázni. Kate Uptont is behúzták. Ha esetleg elkerülné a figyelmed, a történet dióhéjban a következő: Kate autósmoziban ül, nekifog egy csípős, jalapenós hamburgernek, és ettől teljesen tűzbe jön. A többit nehéz szavakkal leírni.
A legújabb szerzemény a modell Katherine Webb. Nem kevésbé forró anyag.
És akitől leolvad a monitor: Nina Agdal. A Carl’s Jr reklámja elvileg egy szendvicset kíván eladni, a koncepciójában igen ellentmondásos videó kívánatos részletei számunkra azonban jobban köthetők a főszereplő dán modellhez, mint a hamburgerhez.
És ezzel még nincs vége, mert a Carl’s mindig lecsap a legfrissebb húsokra. Tavaly az általunk is többször megénekelt Emily Ratajkowskit és Sara Underwoodot hozták össze egy grillezésre.
A kattintás után jön a kajás reklámok Mélytorokja egy orbitális fagyinyalással.
Nyalakodás
Ez a klip van a legközelebb ahhoz, amit felnőttfilmnek nevezünk, pedig egy darab férfi sincs a közelben. Vagy nő. Csak egy fagyi.
Szexszel az állatokért
A radikális állatvédő szervezet, a PETA szereti az ütős reklámkampányokat, és ennek rendre bizonyítékát is adja. Ez a betiltott reklám a vegetarianizmust népszerűsítette volna, és tökéletes bizonyítéka annak, hogy ők is bíztak a jól bevált hatásmechanizmusban: szexszel az állatvédelmet is el lehet adni. Kérdés, hogy mit szóltak volna a nők jogait védő szervezetek a női nemet szexuális tárggyá lealacsonyító megközelítés ellen.
Csipsz és olcsó szexizmus
A Doritos csipsz reklámjainak jelentős hányada abszolút a sex sells filozófián alapul, nem meglepő módon akad közöttük, ami sosem jutott el a tévéképernyőkig. Annyi van, hogy nem választottunk ki egyet, hanem inkább bemutatunk egy összeállítást.
Ennél szebben nem lehet kólát inni
Cindy Crawfordnak nem kell bikinire vetkőznie, nem kell ráznia a melleit vagy a hátsóját, elég, ha csak beletúr a hajába és néz. Bármilyen hihetetlen, ez a reklám több szakmai díjat is bezsebelt, és beválasztották minden idők legjobb Super Bowl-döntőn vetített reklámja közé. Ilyen a művészi szint a reklámfilmek világában.
(Fotó: Carl's Jr)