Négy gyümölcs, amit okosan fogyassz, ha fogyókúrázol

Nem mindegy, milyen gyümölcsökkel mész neki a fogyókúrának.

Az egészséges táplálkozás egyik aranyszabálya, hogy lehetőleg minden étkezésnél egyél gyümölcsöt (vagy zöldséget). Ha diétára adod a fejed/tested, nem árt, ha némelyik fogyasztását mérsékled. Nyugi, lemondanod azért egyikről sem kell.

Avokádó

Ez a fura gyümölcs (merthogy ez nem zöldség) maga a jóság, mert bizony tele van egészséges zsírokkal, vitaminokkal, rostokkal és antioxidánsokkal, ugyanakkor magas a kalóriatartalma. Viszont, ha okosan csinálod – egy félnél nem eszel többet egyszerre –, akkor nem kell teljesen lemondanod róla.

Azt megjegyeznénk, hogy több kutatás is kapcsolatba hozta a gyakori fogyasztását az alacsonyabb testtömegindexszel.

Banán

Ha az avokádó maga a jóság volt a szervezeted számára, akkor a banán magas vitamintartalámával, értékes nyomelemeivel és ásványi anyagaival egy igazi Kánaán a testednek. Ha fogyókúrázol akkor azért tartsd szem előtt azt, hogy egy közepes méretű banán 121 kalóriát tartalmaz. Válassz mondjuk egy kisebbet, hogy a feeling azért mégis megmaradjon.

Füge

Édes és még egészséges is, főleg K-vitaminban, mangánban és rostokban bővelkedik, DE ennek is magas a kalóriatartalma: egy kisebb fügében 150 kcal van, ez pedig azt jelenti, hogy okosan illeszd bele a diétás étrendedbe.

Mazsola

Nem is kell mondanunk, mert tudod te is, hogy a mazsolának magas, koncentrált cukortartalma van, ebből fakad, hogy egy csészényi belőle 429 kalóriát tartalmaz. Ha szőlőfélére vágy, akkor egy csésze szőlővel próbálkozz, az csak 62 kalóriát tud.

És erre sem árt azért odafigyelni:

Ez történik a testeddel, ha túl gyorsan eszel

(Forrás / fotó: HáziPtika, Independent / Pinterest)

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon