Van pár tippünk, ha formába hoznád magad, mire beköszönt a jó idő

A jelenlegi időjárás mellett elég nehéz elhinni, pedig a tavasz hamarosan megérkezik, ez pedig azt jelenti, hogy már nem sokáig takargathatod magad nagykabáttal és vastag, kötött pulóverrel. Legfőbb ideje tehát, hogy megfogadd az alábbi tippeket, amelyek segíthetnek a kívánt forma elérésében.

Ha így teszel, akkor a tavaszi napsütésben már büszkén húzhatod majd ki magad az utcán, hiszen az úszógumi eltűnik, az izmaid pedig fejlődésnek indulnak. Lássuk hát azokat a tippeket:

1. Dolgoztasd meg keményen a köldököd alatti területet

Rengetegen azt gondolják, hogy a sok felüléstől fog leolvadni a zsír a has tájékáról, pedig ez nem így van. Ennél sokkal jobb módszer, ha kemény munkára fogod a tested méretes izmait, mint például a combfeszítő, combhajlító és farizmok. Ettől nő majd a tesztoszteronszinted, beindul az izomnövekedés és javul az anyagcseréd. Nem érdemes tehát ellógni a lábnapot, tessék csak jó sok guggolást, kitörést és felhúzást végezni a cél érdekében.

2. Ne csak a hasprésben bízz

Azt már korábban is megírtuk, hogy ha valaki kockás hasat szeretne, akkor a felülések és a hasprések helyett érdemes inkább a planket gyakorolni. Ennek a gyakorlatnak a különböző változatait is tudjuk ajánlani, lehet tehát variálni bőven. És hogy ezen kívül még mit tehetsz a kockák kirajzolódásának érdekében? Itt megtalálsz minden fontos infót hozzá.

3. Vidd el a csajodat is az edzésre

Nyugodtan megkérdezheted a barátnődet/feleségedet, hogy volna-e kedve veled edzeni. Tanulmányokkal igazolták, hogy az egyedül tréningező férfiak fele egy éven belül feladja, míg a női társsal együtt gyurmázók kétharmada kitart az edzés mellett hosszú távon is, ráadásul motivációnak is jó lehet. Arról, hogy milyen további előnyei vannak a közös edzésnek, már írtunk korábban.

4. Nyomasd a vitaminokat

A legalapvetőbb táplálékkiegészítők nem a fehérjeporok, hanem a vitaminok. Ha valóban szeretnél jó formába kerülni, akkor érdemes lenne beszerezni valami multivitamint, esetleg kalciumot, magnéziumot, na meg persze C-vitamint. Egy friss tanulmány kimutatta, hogy akik 500 mg C-vitamint fogyasztanak naponta, azok 39 százalékkal több zsírt égetnek edzés közben, mint azok, akik csak 100 milligrammot vagy kevesebbet. Ha természetes forrásból szeretnéd bevinni az adagod, akkor fogyassz jó sok paprikát és kivit, ezekben ugyanis kétszer annyi C-vitamin található, mint a narancsban.

5. Figyelj oda a kalóriákra

Az edzés önmagában nagyon jó dolog, de a komolyabb célok eléréséhez önmagában kevés. Ha fogyni szeretnél, muszáj lesz csökkentened a bevitt kalóriákat, ehhez pedig elkerülhetetlen, hogy számolj velük. Ez a dolog macerás lehet az elején, de elég hamar bele lehet jönni. Érdemes határozott célokat kitűzni magad elé, amihez egy időkeretet is adsz magadnak. (Például 2 kilót akarok leadni március 15-ig.)
Bónusz tipp: egyél bal kézzel, ez a módszer is segíthet abban, hogy ne vigyél be túl sok kalóriát egy-egy étkezés alkalmával.

(via)

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon