Kezedbe adjuk az egészséges és kiegyensúlyozott élet kulcsát

Nem mondunk újat azzal, hogy az egészséges élet két alappillére a helyes táplálkozás és a testmozgás. Ezek életünk természetes és állandó folyamatai, amiket ha tudatosan befolyásolunk/alakítunk, jelentősen javíthatunk életminőségünkön.

A táplálkozás és a testmozgás teljesen természetes életfolyamat, viszont ahhoz, hogy kiegyensúlyozott, de főleg egészséges életet tudjunk élni, kellő odafigyelés szükséges. Ebben tudunk most segíteni neked.

Igen, az egészséges élet tudatos életvitelt jelent!

Ha valaki, akkor Kiss Virág a legsikeresebb (Bikini Fitness PRO, világbajnok) és a legszebb magyar fitneszversenyző pontosan tudja, vagyis a tanácsait nem hülyeség megfogadni:

  • Együnk több zöldséget!

Nyersen, főzve, grillezve, csőben sütve, bárhogyan! Kalória- és szénhidráttartalmuk viszonylag alacsony. Vitaminban, ásványi anyagokban és antioxidánsban gazdagok, így kedvezően hatnak egészségünk megőrzésében. Magas víztartalma miatt egy keményebb diéta alatt igazi életmentő lehet egy kis jégsaláta is!

Kiss Virág legfontosabb eredményei:

    • IFBB Világbajnok
    • 2x Arnold Classic győztes
    • 4x Amatőr Olympia győztes
    • Diamond Cup Overall bajnok
    • Magyar Bajnok

Virág összesen 8 versenyen indult el a 2016 őszi szezonban és mindet meg is nyerte! Szeptember 23-án lépett először színpadra Barcelonában, az egyik legnagyobbnak számító európai fitneszversenyen, az Arnold Schwarzenegger nevét viselő Arnold Classic Europe-on, ahol a -160 cm bikini fitness kategóriában első helyezett lett, így 2013 után immáron másodjára, 2016-ban is az ő nyakába akasztották az aranyérmet. Szeptember 30-án Prágában, az Amatőr Olympián indult, ahol szintén első helyezett lett a kategóriájában. Október 15-én Liverpool-ban, az IFBB Diamond Cup-on pedig nemcsak a kategóriáját nyerte meg, de abszolút bajnok is lett, ami az adott kategórián belül az összes magasság bajnoka közül a bajnok, és ami automatikusan profi versenyzői státuszt eredményez. Ugyanitt elindult az amatőröknek rendezett, meghívásos, pénzdíjas Elite World Cup-on, amit szintén megnyert. Október 29-én megnyerte az International Bikini Fitness Cup-ot, 30-án a Magyar Bajnokságot, november 13-án pedig világbajnok lett Lengyelországban.

  • Éljen a fehérje!

Izomépítéshez elengedhetetlen forrás, és itt nem óriási izomtömegről beszélek, hanem arról a minimumról, amitől testünk feszes-tónusos-integetőháj mentes lesz. A protein az izom regenerálódása mellett segíthet abban is, hogy csökkentse az éhségérzetünket, délutáni nasi helyett igyunk meg egy fehérjeturmixot, vagy együnk egy könnyen elkészíthető, cukor-, glutén- és tartósítószermentes csokis vagy vaníliás proteinpalacsintát!

  • Ne a kalóriákat számoljuk, hanem a napi szénhidrátbevitelünket!

Csökkentsük a szénhidrátbevitelünket, de semmiképpen ne vigyük le hosszabb időre 50g/nap alá. A legjobb, ha a délelőtti órákban és edzés környékén eszünk szénhidrátgazdagon. Amikor szénhidrátmennyiséget számolunk, akkor ne felejtsük el, hogy ebbe nemcsak a pékáruk/tésztafélék/rizs tartoznak! Vannak olyan zöldségek és gyümölcsök, amiknek igen magas a szénhidráttartalmuk, így ajánlott ezekből kevesebbet fogyasztani, ilyenek például a burgonya, a bab, a lencse, a borsó, az aszalt gyümölcsök, a banán és a mangó.

  • Ne éheztessük magunkat!

Az egyik legnagyobb hiba, amit el követhetünk, hogy nem eszünk, vagy a jobbik eset, ha eszünk, de nem eleget. Fontos, hogy rendszerességet vigyünk a mindennapjainkba és a táplálkozásunkba! Ajánlott a napi 4-5 étkezést betartani, amiből 3 főétkezésnek tartalmaznia kéne: fehérjét (tojás, hús, tejtermék), szénhidrátot (köles, rizs, teljes kiőrlésű kenyér), sok zöldséget és jó zsírokat. Ha éheztetjük magunkat, akkor lelassítjuk az anyagcserénket, majd a kiéheztetett szervezet, amint táplálékhoz jut, hirtelen elkezd raktározni, aminek az lesz az eredménye, hogy pár kilóval többet fog mutatni alattunk a mérleg!

  • Ne féljünk a súlyzóktól!

Eddzünk minimum heti háromszor súlyzókkal és 1 hónap múlva látni fogjuk a változást! Testünk sokkal feszesebb lesz, rugalmasabb és tónusosabb. Ne feledkezzünk meg még egy fontos dologról: pihenjünk és aludjunk eleget, hogy a szervezetünknek legyen lehetősége feltöltődni!

  • Kardiózzunk mértékkel!

Sokan a monoton 60 perces kardióedzést választják annak reményében, hogy így a kívánt zsírmennyiséget majd hipp-hopp elégetik. Ennek az a hátránya, hogy azalatt az 1 óra alatt nemcsak zsírt, hanem izmot is veszíteni fogunk. Ahhoz, hogy azt a minimális izomzatot megőrizzük, hanyagoljuk a hosszú távú futásokat, biciklizést és helyette próbáljuk ki a 20-25 perces intervallum edzést!

  • Tökéletesítsük az étkezésünket táplálék-kiegészítőkkel!

Étrend-kiegészítőt mindig megbízható forrásból, a piacon régóta jelen lévő márkától vásároljunk, így garantáltan biztonságos, doppingmentes, gondosan válogatott összetevőkből készült, tiltott szerektől mentes termékekhez juthatunk hozzá. Mindig személyre szabottan válasszunk, korunknak, nemünknek, egészségi állapotunknak és céljainknak megfelelően, és kérjük ki szakértő segítségét! Ma már glutén- és laktózmentes termékek is elérhetők, illetve a vegánok számára is van alternatíva. A multivitamin és a C-vitamin alap, de a vitaminok közül javaslom még a kalcium, magnézium szedését is. Fontosak a diétát támogató készítmények is, melyekkel fokozhatjuk az edzések hatékonyságát, ilyen például az l-karnitin. Edzés után pedig nagyon fontos a fehérjebevitel!

+ TIPP

Ne stresszeljük magunkat feleslegesen! A változáshoz testünknek is idő kell és a mérleg sokszor nem azt fogja mutatni, amit látni szeretnénk. Toljuk be a szekrény alá és higgyünk a tükörnek! Lehet, hogy a mérleg még mindig ugyanannyit mutat, de nem számít, ha azt látjuk, hogy testünk teljesen átalakult! Ugye mindenki tudta, hogy a zsír könnyebb, mint az izom?!









Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon