Meglepően egyszerűen teheted hatékonyabbá az edzést már két szett között is

Lejársz a terembe és szakadatlanul gyúrod a súlyokat, hogy izmossá izzad magad, vagy csak mert egy kicsit fontos az egészséged. Egy ideje már csinálod is, ezért már azt is tudod, hogy nemcsak a mozgás és a táplálkozás hizlalja a bicepszedet, hanem a pihenés is. Azt viszont már nem biztos, hogy tudod, hogy nem mindegy, hogyan pihensz edzés közben, két szett között.

Letetted a súlyzót/kettlebellt, abbahagytad a TRX-gyakorlatot, és mit csinálsz? Alapból mászkálsz, vagy csak szimplán állsz a következő szettig, nem?

Pedig ahhoz, hogy kimaxold az edzést, a legjobb az lenne, ha a passzív pihenést választanád, vagyis ülj le, vagy feküdj el,

Ez pedig azért fontos, mert így könnyebben és gyorsabban regenerálódik a szervezeted (már két szett között is), vagyis frissebben futhatsz neki egy újabb adag izmosításnak. A szakértők 1-3 perc passzív pihenést javasolnak.

Lehet, hogy ez hülyeségnek – esetleg evidensnek? – tűnik, de mielőtt bullshitelsz egyet, próbáld ki.

(Fotó: Twitter)

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon