Négy zöldség, amit ne hámozz meg

Egyrészt végeláthatatlan perceket, másrészt fontos tápanyagokat is megspórolhatsz azzal, ha nem hámozod meg a következő négy zöldséget.

Mert héjukban a vitamin, de még mennyire:

Krumpli

Héja vasban, folsavban és rostban gazdag (több is van benne, mint a húsában), utóbbi segít a magas koleszterinszint csökkentésében, és a helyes bélműködés megtartásában.

Padlizsán

Héjában található tartronsav segít a súlyod megtartásában, ez ugyanis megakadályozza a szénhidrátok zsírrá válási folyamatát. Plusz nasunin nevű antioxidánsa segít az agyszövet egészségének megőrzésében. Nyugodtan süsd, vagy grillezed meg hámozatlanul.

Répa

A héjában vagy közvetlenül alatta található antioxidánsok gomba- és baktériumölő, illetve gyulladáscsökkentő hatással bírnak. Elég az is, ha alaposan megmosod.

Uborka

Héja kalciumban, magnéziumban, foszforban, káliumban, A-, C-, K-vitaminban gazdag (annyira, hogy napi C-vitamin-szükségletünk 12%-át fedezi), plusz tele van rostokkal és antioxidánsokkal. Erősíti immunrendszert és segíti az emésztőrendszer egészségét.

Viszont:

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon