A Comedy Central késő esti showjának műsorvezetője az egykori tinisztár, Molly Ringwald és a rendező, John Hughes születésnapjának tiszteletére megkérte a nézőket, hogy képzeljék el, milyen lenne, ha a nyolcvanas évek soha nem értek volna véget és az eredményt postolják ki a Twitterre. A buliba végül világmárkák is beszálltak.
A Twittert elárasztották az #IfThe80sNeverStopped hashtaggel ellátott szösszenetek, melyek között megtalálható néhány igen szórakoztató alkotás is.
Az isteni fahéjas csigájáról ismert Cinnabon egy Kudlik Juli-hasonmással hirdetné magát.
A Colt a vietnami háború képeivel adná el az M16A2-t.
A Chick-fil-A maskarába bújt animátorokkal zaklatná az étkezőket.
A Gain Laundry szerint csak a Gain illata tartósabb, mint a dauer.
Az IKEA szokásához híven visszafogott, elegáns verzióval állt elő.
A Logitech felidézte a döglött egér-designt.
A Motorola csupán egy fotót dobott a közösbe. De milyen fotót!
A Nissan ezt a képet postolta, mely alá csak ennyit biggyesztett oda: "Do You want me, Baby?".
A Tesco Mobile szintén a minimalizmus mellett tette le a voksát.
A Tyson Foods ezzel a képpel idézte meg a túlszaturált múltat.
A Wix.com hirdetésén egy naiva próbál meg szelfit lőni egy féltéglával.
A csattanó pedig legyen a Southwest Airlines kiváltsága, mely volt olyan bátor és egy korábbi alkotásával idézte fel a boldog nyolcvanas éveket. Sokkoló.
(via Adweek)