A Comedy Central késő esti showjának műsorvezetője az egykori tinisztár, Molly Ringwald és a rendező, John Hughes születésnapjának tiszteletére megkérte a nézőket, hogy képzeljék el, milyen lenne, ha a nyolcvanas évek soha nem értek volna véget és az eredményt postolják ki a Twitterre. A buliba végül világmárkák is beszálltak.

A Twittert elárasztották az #IfThe80sNeverStopped hashtaggel ellátott szösszenetek, melyek között megtalálható néhány igen szórakoztató alkotás is.

Az isteni fahéjas csigájáról ismert Cinnabon egy Kudlik Juli-hasonmással hirdetné magát.

A Colt a vietnami háború képeivel adná el az M16A2-t.

A Chick-fil-A maskarába bújt animátorokkal zaklatná az étkezőket.

A Gain Laundry szerint csak a Gain illata tartósabb, mint a dauer.

Az IKEA szokásához híven visszafogott, elegáns verzióval állt elő.

A Logitech felidézte a döglött egér-designt.

A Motorola csupán egy fotót dobott a közösbe. De milyen fotót!

A Nissan ezt a képet postolta, mely alá csak ennyit biggyesztett oda: "Do You want me, Baby?".

A Tesco Mobile szintén a minimalizmus mellett tette le a voksát.

A Tyson Foods ezzel a képpel idézte meg a túlszaturált múltat.

A Wix.com hirdetésén egy naiva próbál meg szelfit lőni egy féltéglával.

A csattanó pedig legyen a Southwest Airlines kiváltsága, mely volt olyan bátor és egy korábbi alkotásával idézte fel a boldog nyolcvanas éveket. Sokkoló.

 

(via Adweek)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

Tele van a tököd a munkahelyeddel? Mielőtt kilépsz, ezt azért gondold végig

További cikkeink a témában
Egy illat azoknak, akik nem ismerik a félelmet – NOVELLISTA Unique Wood
Hirdetés