Rengetegen ezt választják reggelire, pedig nagyon nem ajánlott

Biztosan te is rengetegszer hallottad már, hogy a reggeli a legfontosabb étkezés. A gond csak az, hogy a reggeli rohanásban általában nincs időnk gondosan összeállítani valami kaját, ezért inkább gyorsan benyomjuk azt, ami a kezünk ügyébe kerül. Akad azonban valami, amit kifejezetten ajánlatos lenne elkerülni.

Hogy mégis mi lehet az? Természetesen a fehér kenyér.

- magyarázta Dr. Marizelle Arce, naturopátiás orvos.

A magas szénhidrát- és alacsony rosttartalom miatt egyáltalán nem javasolt fehér kenyeret, vagy finomított lisztből készült péksüteményeket enni - sajnos, a legtöbb készen megvásárolható szendvics ezeket használja alapként. Sokkal jobban járunk, ha teljes kiőrlésű kenyeret, péksüteményt választunk, ezeknél ugyanis (bár a szénhidráttartalmuk nem elhanyagolható), a rosttartalomnak köszönhetően kiegyensúlyozottabban szívódnak fel a szervezetünkben, így nem emelik meg hirtelen a vércukorszintet. Emellett pedig értékes vitaminokat és ásványi anyagokat is tartalmaznak. (via)

Persze nem a fehér kenyér az egyetlen, amit jó lenne elkerülni reggelente, hiszen az ízesített joghurtok és az édesített müzlik sem egészségesek. Ezek helyett inkább válogass innen:

Adunk pár tippet a gyorsan elkészíthető egészséges(!) kajákra, hogy ne az instant cuccokhoz nyúlj, ha nincs időd főzni

A cikk apropója nem csak az, hogy szeretünk egészségesen élni, plusz jókat kajálni. Mert az megvan, hogy az egyik legnagyobb táplálék-kiegészítőket forgalmazó cég most ilyen zacskós, szebben mondva instant, vagyis vízben/tejben/növényi tejben oldódó kajákat dobott piacra? Persze azt mondják róla, hogy egészséges, amit nem is nagyon vitatok, bár az instant cuccoktól mindig ódzkodom leginkább az átlagosnál magasabb tartósítószer-tartalma miatt.

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon