A DÖNTŐ: te mondhatod most meg, melyik legyen a 2016-os fesztiválszezon legmenőbb koktélja!

Amikor újévkor 310 ember sétált be a jeges Balatonba, úgy éreztük, hogy dolgunk van. Meghirdettük az év egyik legmenőbb vodkás játékát, a zsűri pedig meghozta döntését. Ezek közül kerül ki a győztes idén!

Emlékeztek még erre? Besétáltak. Maguktól. A jeges vízbe. Hát igen, az egészség fontos, kezdje a bőrénél, szól a mondás, így 310 ember belerongyolt a jeges Balatonba, mi pedig úgy gondoltuk, hogy biztos azért voltak ilyen bátrak, mert előtte lehúztak egy felest, hogy ne legyen gond a hőérzettel.

Nade! Nem csak a hidegben fontos, hogy vodkázzunk, hanem a melegben is, ezért meghirdettük az év egyik legmenőbb játékat, ahol a fődíj:

– 1 db fesztivál hetijegy az SZIN-re
– A fesztivál ideje alatt minden nap töltenek neked ingyen a kedvenc koktélodból (ha okosan nézel, lehet, hogy többször is, a felelős alkoholfogyasztást szem előtt tartva, nyilván)
– 6 üveg Royal Vodka, hogy formába lendüljetek a haverokkal nyárra

Merthogy a győztes koktél kapható lesz a SZIN fesztiválon, a Royal vodka standján! Saját koktélod lehet!

A beküldött receptekből a Royal vodka és a Player prominens tagjaiból álló zsűrije meghozta az év talán egyik legnehezebb döntését; kiválasztotta a legjobb 3 vodkás koktél receptet, amelyek közül az egyik a fenti pakkot fogja megnyerni gazdájának!

Íme a TOP 3 recept:

Recept:
- 4 clRoyal vodka,
- zöld alma likőr,
- limelé.

Ezeket jéggel, shakerben összerázzuk, majd pohárba öntjük. Egy igazi csajozós koktél, a háttérben a Scootertől a 'How much is the fish' című számot halljuk lelki füleinkkel.

 

Recept:
- 8 cl Royal vodka
- szóda
- dinnye szirup

Képzeljük el egy 38 fokos nyári napon, mennyire csúszna, te jó ég! Már reggel 11-kor, amikor felkelünk, a kávé mellé mehet!

Recept:
- 4 cl Royal vodka (bár feltalálója szigorúan 8cl-el issza)
- 2 csepp eper szirup
- 1dl feketeribizli lé
- 1 dl szóda
- 4 cl citromlé
- jég

Ez is olyan sunyi, trükkös koktélnak tűnik, amiből észre sem veszed és már megittál hármat, utána meg mész imbolyogni szerb lányokkal a saslikoshoz, meg indokolatlanul meghívsz bármire bárkit, aki ad egy pacsit.

 

És akkor jöjjön az igazság pillanata! Rajtad múlik, ki nyeri meg a győztesnek járó wellness csomagot: a fesztiválbelépőt, a festivál ideje alatti ellátást a saját koktéljából, és a szezonra való felkészüléshez a 6 üveg Royal vodkát!

Szavazz hát!

A legmenőbb ROYAL koktél, és a szavazás győztese szerinteeeeeem aaaaaaa:

Összesen 2324 szavazat érkezett.
  • Fánci kapitány! 1%
  • MKifogás 54%
  • Tyomasztikus gyümölcskoktél SZINtiszta Royallal 45%

Szavazási határidő: 2016. február 23, 23:59

A győztest ez alapján a szavazás alapján hirdetjük ki. Segítsetek megkoronázni a nyár királyát, hátha meghív benneteket a nyáron egy koktélra Viki, Marci vagy Tyoma!

Quentin Tarantino biztosan csettintene az ötvenes-hatvanas évek pulp magazinjainak borítóit látva.

Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer egy Amerika a második világháború után. A legendák szerint az ötvenes-hatvanas években felfutó férfimagazinokat a frontról hazatért katonák futtatták fel, akik ezekben a magazinokban találták meg a kellően nyers izgalmat, durva, de stilizált erőszakot és szexet.

A műfaj aranykorában nagyjából százharminc különböző kiadvány létezett, amelyek tele voltak kalandorokról szóló történetekkel, amelyekben a főhős nácik, vadállatok, űrlények, szörnyek ellen küzdött, és természetesen hiányos öltözetű hölgyek is a sztorik szerves részét képezték.

Miközben az ábrázolás a giccs határát súrolja, fontos megjegyezni, hogy a magazinborítók eredetijei napjainkban darabonként tízezer dollárért kelnek el, a nevesebb alkotókat – Mort Kunstler, Norm Eastman, Basil Gogos, Don Neiser, Earl Norem, Julian Paul, Walter Popp, Al Rossi, Harry Schaare, Norman Saunders – kultikus tisztelet övezi. Többségük a férfimagazinok mellett könyvborítókat, moziplakátokat is tervezett.

A témák, az ábrázolásmód persze messze volt a politikailag korrekttől, erősen szexistának és hímsovinisztának nevezhetjük, vagyis ezeket a magazinokat ma már békésebb feministák is nagy kedvvel használnák gyújtósnak.

Ha gonosz kellett, a nácik, kommunisták, japánok, kubai gerillák mindig kéznél voltak, és amint azt lentebb láthatjuk, egyes magazinok szerkesztőit kis hazánk is megihlette.

Mel Criar (1923-2007) nevéhez főként olyan munkák fűződnek, amelyekben a rosszfiúkat a nácik képviselték.

Fontos kiemelnünk, hogy a pulp magazine-ok nem képregények voltak, hanem inkább illusztrált cikkekből álló újságok. Az írások, riportok, beszámolók vagy köszönőviszonyban sem álltak a valósággal, vagy egy-egy megtörtént esemény teljesen eltorzított hatásvadász verziói voltak. A leghíresebb szerző, aki valaha ilyen magazinokba írt, Mario Puzo volt, aki A keresztapa sikere előtt ilyen újságok számára vetette a betűket.

Alkalmanként olyan címekkel operáltak, amelyek akár önmaguk paródiájaként is megállnák a helyüket. „Horogkeresztes rabszolgalányok Argentína szigorúan őrzött bordélytáborában!” Van tovább is: „Jenki parancsnok Magyarország földalatti női barakkjaiban.”

A műfaj aranykorának az ötvenes-hatvanas évek számítanak, de a hetvenes évek közepére ezek a magazinok szinte teljesen kikoptak. A hatvanas évek végén az amerikai cenzúra megengedőbbé vált, piacra léphettek a Playboyhoz és a Penthouse-hoz hasonló magazinok, aki pedig keményebbre vágyott, az pornómozikban találta meg, amit keresett.

A kilencvenes években és 2004-ben is megpróbálták újra kiadni az Argosy magazint, de a dolog kudarcba fulladt. A ponyva persze él – erre Quentin Tarantino a bizonyíték – de nem magazinok formájában.

A Business Insider kiderítette, melyik márkát szerzi be a US Army. Hordóban, nem palackban.

Ez pedig a Jack Daniel’s Single Barrel, amit 1998 óta hordóban is be lehet szerezni a By the Barrel akcióval (a hordóban 250 palacknyi whiskey van, az ára 9-12 ezer dollár, azaz kb. két és fél millió forint körül mozog.)

Igazság szerint az amerikai hadsereg kereken tizenhat éve az amerikai whiskeys cég legnagyobb vásárlója, és ezt a cég egyik mesterlepárlója, Jeff Arnett kottyintotta el.

Navy SEAL csapatok a BI cikke szerint rendszeres és lelkes vásárlói ennek az italnak, azt pletykálják, hogy a bin Ladent levadászó csapat a sikeres akció után is rendelt hat darab ilyen hordót. A MacDill Air Force Base is a visszatérő és nagybani vásárlók között van, ami bizonyítja, hogy a hadsereg különböző egységeinél is népszerű a márka.

A vásárlás a következőképpen zajlik: a vevő a cég Lynchburgi (Tennessee állam) lepárlójában megkóstól három hordót, kiválasztja a kedvencét. Ezt követően a cég palackozza a hordót (kb. 250 palackot), beszámozza őket, és az üres hordót is elküldi a vevőnek.