Azonnal akarjuk ezt kék halálos szatyort

Életünk jelentős részét a képernyő előtt ülve töltjük el, legyen az egészen kicsi, vagy akkora, mint a fél szoba. A világot leigázó digitalizáció pedig a divatra és az emberi kreativitásra is érezhető hatást gyakorol.

A múlt század egyik legfőbb képzőművészeti iránya, a pop-art a popkultúra termékeiből merített – erre talán Rauschenberg, Segal és Warhol a legjobb példa. A 21. századba érve pedig annyit változott ez a történet, hogy a popkulturális tudattalan megannyi digitális és online térből kiemelt elemmel bővült, amelyek bizony komoly jelentéssel bírnak a mai ember számára.

Ismerősök, ugye? Na, akkor most képzeld el ezeket kulcstartókon vagy éppen szatyrokon, ugyanis egy 25 éves szingapúri számítógépes grafikus, Ju Hszin gondoskodott arról, hogy mindez valósággá váljon.

De ha a te stílusodhoz jobban illene a zöld, ne keseredj el, van még remény:

(via)

Player Autószalon

Legfrissebb

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon