A Dr. Martens brit lábbeli és ruházati márka még 1947-ben alapult. A több mint 70 éves fennállása során pedig többek között különböző kiegészítők, cípőápoló termékek, ruhák és táskák gyártásába is fogtak, de az igazán ikonikus darabokat a bakancsok terén tudták összehozni.

1960 és 2010 között több mint 100 millió pár Dr. Martens-lábbelit adtak el, szóval a márka finoman szólva is sikeres – 2012-ben pedig a vállalat a nyolcadik leggyorsabban növekedő brit cég volt, és többek között az Egyesült Államokban és Hongkongban is nyitottak üzletet.

Az Insider munkatársai pedig ellátogatottak a Dr. Martens egyetlen gyárába, amely a Brit-szigeten található, mégpedig a northamptonshire-i Wollastonban. A gyár 50 alkalmazottat foglalkoztat, ők pedig évente mintegy 100 ezer pár csizmát készítenek – és akkor kicsit tekintsünk be a kulisszák mögé:

Ez is érdekelhet:

Ausztrál dizájn, egy személyben - Marc Newson munkái a Nike cipőktől az iPhone 6-ig - Roadster

Felfedezőútja egy kis családi garázsból indult Sydneyből, ma ő az ausztrál dizájn ikonja. Marc Newson mindamellett, hogy egyike a kortárs dizájn legmeghatározóbb alakjainak, vitathatatlanul világszintre emelte az ausztrál dizájnt, olyan ügyfelekkel a portfóliójában, mint a Louis Vuitton, a Nike, a Pentax, a Montblanc, az Apple, a Ford, a Samsonite és az Alessi.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen kutyatápot vegyél, ami a kutyádnak és a pénztárcádnak is jó?

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Ideje boldog születésnapot kívánnunk Lolának

További cikkeink a témában