Jeremy Scott visszarepít minket Mickey egér, J-Lo és az MTV hőskorába

Amikor a Moschino–H&M-együttműködésről olvasni lehetett áprilisban, már akkor sejtettük, hogy ez bizony ütni fog.

A Moschino kreatívigazgatója, Jeremy Scott ugyanis nemcsak az egyik legnagyobb, hanem az egyik legextrémebb név is a szakmában. Egy igazi pop-art-művész, aki néha szánt szándékkal nyúl bele a közhely, a giccs vagy a rondaság lesajnált mocsarába, hogy ezek segítségével keltsen életre időn kívüli, zseniális kollekciókat. Egyébként egyik márkát sem sértjük meg azzal, ha kijelentjük:

Mindkettő jól ismert a partiruháiról, a testre öltött őrületről, és ha jobban szemügyre vesszük a kollaboráció végeredményét, bizony nem kell csalódnunk.

A kilencvenes évekbe nyúltak vissza inspirációért, és egy egészen változatos, élénk repertoárt sikerült a kifutóvásznon megjeleníteni. A hangsúly természetesen a játékon és a vitalitáson van, a hi-tech előtti hőskor kulcselemein és popkulturális szimbólumain.

De Mickey egér, Donald kacsa, J-Lo és a legendás MTV-logó is feltűnik a történetben, amelyet hokimezek, a jó öreg kompaktlemezek és aranynyakláncok tesznek teljessé. Ja, a Steven Tylerhez is méltó ezüstflitteres nadrágot se felejtsük ki.

Jeremy Scott, a Moschino kreatívigazgatója szerint

Őrült időutazás volt ez a javából.

Ez is érdekelhet:

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon