A cseh Innotech autója nem a magamutogató műmájereknek készült: külsőre, mint a sárgarépa, de 730 kilogrammos tömegével és ezer lóerős Chevy-motorjával nincs párja a pályaautók között.
Anélkül, hogy kétségbe vonnánk a csehek bátorságát, gyorsan jelentsük ki, jól döntöttek, amikor az utóbbit választották. A leginkább formaautóra, vagy a szintén bűnronda Capar oT1-re emlékeztető kétüléses pályaautóba ugyanis a Chevrolet Corvette V8-as motorjait szerelik, a kínálat az 500 lóerős LS3-tól egészen az 1000 lóerőig húzott LS9-ig terjed.
Hogy ezt a megfelelő kontextusba tudjuk helyezni, tudnunk kell, hogy az Aspiron mindössze 763 kilogrammot nyom, tehát a tömeg/teljesítmény aránya akár egy Forma–1-es versenyautóénál is jobb lehet. Ugyanez az aerodinamikáról már nyilván nem mondható el, de még ezzel együtt is úgy tűnik, ha tényleg csak a gyorsaság számít, és nem az, hogy egy szép autóban feszíthessünk, akkor mostantól az Aspiron lehet az egyik legjobb választás.
Ez mondjuk az autó árán is meglátszik, hiszen még a legolcsóbb, 500 lóerős motorral szerelt változat is 150 ezer dollárba, vagyis nagyjából 34 millió forintba kerül, a 800 lóerős 200 ezer dollárba (kb. 45 millió forint), az ezer lóerős csúcsgépről pedig nem lehet pontosan tudni, de az biztos, hogy jócskán 50 millió fölött van az ára.