Szerintünk meg is van, milyen járgánnyal fog csapatni James Bond a következő filmben.

Pedig a brit autógyártó nem kicsit beválasztott a feladatba, hiszen a tengeralattjárók távolról sem hasonlítanak a kocsikra, meg aztán nem is volt előttük semmilyen példa, hogyan kéne szép luxustengeralattjárót tervezni. Abban viszont volt tapasztalatuk, hogyan kell szép bármit tervezni, ez pedig elégnek is bizonyult ahhoz, hogy a Project Neptun nem simán szemet gyönyörködtető legyen, de bravúros módon még az Astonok jellegzetes vonásait is sikerült átültetni a vízalatti járműbe.

De honnan tudta az Aston, hogyan kell tengeralattjárót építeni? - jöhetne a gyanakvó kérdés, teljesen jogosan, hiszen ilyen munkába azért mégsem szokás csak úgy az ágyból kiugorva belevágni. Tudták ezt a britek is, így összeszűrték a levet a tengeralattjárók tervezésében valamivel komolyabb tapasztalattal bíró Triton Submarines-szal, és szépen elosztották egymás között a feladatokat, vagyis technika=Triton, dizájn=Aston.

A végeredmény egy borzasztóan high-tech és még annál is gyönyörűbb jármű lett, ami mondjuk a megjelenésén kívül nem sokban hasonlít az Aston Martin eddigi járgányaira, hiszen a Project Neptun mindössze 6 km/h-val tud közlekedni, viszont akár ötszáz méterig is merülhetünk vele (igaz, utóbbira végül is bármelyik Aston Martin képes... egyszer).

A luxustengeralattjáró egyébként igazi ritkaság lesz, hiszen évente mindössze 12 darabot gyártanak belőle, amelyek egytől-egyig milliárdosokhoz fognak kerülni, hiszen a Project Neptun négymillió dollárba, vagyis több mint egymilliárd forintba kerül.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen kutyatápot vegyél, ami a kutyádnak és a pénztárcádnak is jó?

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tíz éve feltöltött egy fürdőszobai szelfit, most 475 ezer követője van

További cikkeink a témában