Ezért olyan borzalmasan drága egy Rolex

Paul Newman órája tavaly 17,8 millió dollárért kelt el egy árverésen. Az több mint négy és fél milliárd forint.

Ebben a videóban az óra témában mérvadónak számító Hodinkee magazin egyik szerkesztőkje szólal meg, aki a Rolex brandről mond elég érdekes dolgokat. Szerinte a rolex aranykora az ötvenes években volt, ekkor jöttek elő a klasszikus modelljeikkel: a Submarinerrel, az Explorerrel, a Milgauss-szal, a GMT-vel. Később a brand luxusmárkává vált, igaz, a kategória alsó szintjén helyezkednek el, egy-egy darabot akár potom 5000 dollárért (1,3 millió forintért) is megszerezhető. Ami a Rolexeket drágává teszi, az a beléjük fektetett munka. Egy karórát egy évig készítenek, és hosszasan tesztelik őket, a cél, hogy egy életre szóló társat vásároljon magának az ember, ami akár 20-30, vagy akár 100 évig is működjön.

Mondjuk, nem tudjuk, hogy ez nem igaz-e minden luxusmárkára, de ettől még a Rolexre is igaz természetesen.

Ez is érdekelhet:

Ez a legjobb óra, amit James Bond soha sem csatolt a csuklójára - Roadster

A C65 Trident Diver a modern technika és a retro összekapcsolásával bizonyítja, hogy a régi és az új egymás mellett is működik. Mindössze tizennégy éves múlttal rendelkezik a londoni alapítású brit óramárka, mely többek között arról nevezetes, hogy a világon elsőként árult órákat kizárólag online felületen. A modelljeiket egyébként svájci gyárakban szerelik össze.

Player Autószalon

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon