Egy hetvenmillió dolláros reklámfilm kedvéért. Azért végül is ez nem az, amikor Kásás Tamás gagyi kávét rak a bevásárlókocsijába.

Idén nyit meg a makaói Studio City Resort, ami szerény 3,2 milliárd dollárba került, vagyis meg sem kottyanhatott nekik hetvenmilliót kifizetni a kaszinókomplexum reklámjáért. A büdzsé felét minden bizonnyal a sztárok gázsija vitte el, ami állítólag fejenként tíz millió dollár körül mozgott. Brad Pitt járt a legjobban, mert róla pár fotó jelenik meg a falakra vetítve, így nem kellett lebumliznia Dél-Kínába, valószínűleg megoldották az egészet Los Angelesben.

Az Audition című kisfilm sztorija az, hogy Scorsese meghívja a két nagyágyút, hogy meghallgassa őket egy szerep kapcsán. A tejes filmet a kaszinó megnyitásán fogják bemutatni, az ott fentebb csak egy teaser.

Hetvenmillió dollár mai árfolyamon átszámítva 19 600 000 000 Ft, ami mondjuk a magyar filmgyártást olyan öt-hat évre megfinanszíorzná, és lenne benne bár Hídemberszerű gigaköltségvetésű mozi is.

És ez egy kaszinó reklámja. Szerény…

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

Putyin lenyomta Szoboszlait, Johnny Depp Zámbó Jimmy után kullog az online népszerűségi listán

További cikkeink a témában
Egy illat azoknak, akik nem ismerik a félelmet – NOVELLISTA Unique Wood
Hirdetés