Talán azért, mert nem kicsit rasszista.

Mert a reklám sztorija annyi, hogy egy festékes színesbőrű pasi flörtöl egy kínai csajjal, aki éppen mos. Addig húzzák az enyelgést, hogy már a csók jönne, de a csaj helyette mosókapszulát tesz a srác szájába és betuszkolja a mosógépbe, majd kimossa, és láss csodát a végén egy ázsiai srác bukkan elő, és máris nagyobb a szerelem, mint a tisztítás előtt.

Vagyis a tömör lényeg: elég kimosni egy festékes színesbőrű férfit, hogy egy derék ázsiai ember legyen belőle.

A reklámot amúgy nem fogadták túl nagy örömmel még Kínában sem, a Twitter helyi megfelelőjén, a Weibón például egész sokan elítélték. Volt olyan, aki azt mondta, hogy aki nem érti, miért rasszsizta ez a reklám, az rasszsizta.

(Forrás: The Telegraph)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

J.Lo egy intelligens robot bendőjében küzd meg az MI-vel az Atlas teljes előzetesében

Egy illat azoknak, akik nem ismerik a félelmet – NOVELLISTA Unique Wood
Hirdetés