Azonnal érteni fogod, miért tiltotta le a YouTube Az apáca egyik reklámját

Őszintén szólva kezd egy kicsit nevetségessé válni ennek a filmnek a reklámkampánya. Ezzel a legutóbbi sztorival például már egyértelműen túlmentek a kerítésen.

Mégis, mit gondoljon az ember egy olyan moziról, mely az előzetesek szerint kizárólag brutális felugratós ijesztgetésekkel akar szórakoztatni. Az apáca olyan szinten ráment erre, hogy a legutóbbi tévészpotjai már echte kínosak voltak.

A jump scare a tehetségtelen rendező suspense-sze: ha nem megy a feszültségkeltés, legalább hozzuk a szívbajt a nézőre! Az utóbbihoz végülis nem szükséges hangulatfestés, elég, ha valamilyen förtelmet a néző pofájába tolnak egy hirtelen és éles hanghatás kíséretében. Nagyon olcsó eszköz, és egyelőre úgy tűnik a The Nun készítői csak ehhez értenek.

Most azonban végre a fejükre lett koppitva, a legutóbbi teaserükben ugyanis ezt sikerült összehozniuk:

Nagyon genyó trükk, ugye? Úgy pedig még genyóbb, hogy ezek a szerencsétlenek a fenti klipet felugró reklámként helyezték el más videók alá. Képzeld csak el: a nagyi nosztalgiázik valamilyen ősöreg videoklippel, aztán egyszercsak jön az apáca és az arcába ordít.

Szerencsére a YouTube is kapcsolt, és letiltották az egész kampányt a francba. Szerintünk a dolog simán megérdemelt volna valami komolyabb retorziót is.

Player Autószalon

Legfrissebb

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon