Tíz év után ismét kinyit a holland főváros neves képtára, az újranyitás alkalmából pedig olyan reklám született, amitől a pláza falai adták a másikat.

Bár a hirtelen divatossá vált flashmob-jelenség (magyarul, kapaszkodj: villámcsődület) nagyon hamar kifutotta magát, és egyre modorosabbá vált az elmúlt időszakban, azért néha még mindig képesek meglepni minket a jó kreatívok. Most épp Hollandiában hoztak össze egy jópofa megmozdulást. Az amszterdami JWT ügynökség nagyon hálás feladatot kapott, ugyanis a megbízó nem más, mint a híres Rijksmuseum és támogatója, az ING, ami pedig az apropót illeti: tíz év után ismét kinyit a holland főváros neves képtára, az újranyitás alkalmából pedig az első napon bárki ingyen nézhet meg olyan felbecsülhetetlen alkotásokat, mint például az alábbi kampány koncepcióját megihlető, Éjjeli őrjárat című Rembrandt-mű.

Az ügynökség elképzelte, milyen előzménye lehetett a képnek, milyen mozgalmasság húzódik meg a kimerevített pillanat mögött, ezért egy áruházban bocsátották szabadon a kép központi karaktereinek beöltöztetett figurákat, akik egy kis fogócska után végül a festmény ismert kompozíciójába álltak be, és még keretet is kaptak, hogy mindenki számára világossá váljon az üzenet. Persze a plázafogócska is része a show-nak, de mindenki tudja, hogy a néhány ámuló járókelőt leszámítva egy profin megrendezett, rengeteg snittből összevágott filmről van szó, amivel inkább akarták a Youtube előtt ücsörgő közönséget zsebre vágni, mint a helyszínen lébecolókat elkápráztatni. Mindenesetre nagyon jól sikerült ez a reklámőrjárat.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?

A Sony húsvéti ajándéka egy ingyenesen megnézhető Pókverzum-rövidfilm

Már itt is van a Szegény párák rendezőjének új filmjének első kedvcsinálója

További cikkeink a témában
Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?
Hirdetés